woensdag 29 oktober 2014

Ben terug.......................

wat een heerlijke 4 dagen heb ik gehad, en wat een leuke ontmoetingen ,  veel dames die ik al jaren kenden, maar ook heel veel nieuwe ontmoetingen, met stille lezers, en wat waren jullie  dames enthousiast....................ik voelde me met de minuut groeien, van alle complimenten....... dank jullie wel dames.............want ik heb dit nooit aangedurfd, om aan zo iets deel te nemen, want dacht altijd!!!!! wie is er nu geïnteresseerd in borduren, nu dames geloof mij maar, het leeft!


Ik had de beste plaats, (denk ik zelf), direct bij de ingang, om 9.15  ging de deur open, en dan kwamen ze al meteen naar mijn hoekje,en op weg naar huis, kwamen ze nog even kijken,  zo zag het er min of meer de hele dag uit................

Veel gepraat, veel uitleg, en heb, hier en daar een aanvraag gekregen, oa uit Denemarken, om een uitleg van mijn werk te geven. Ook heb met Wiestke uit Den Bosch gesproken, dat  ik probeer!!!! in mei een kleine workshop te geven, in verschillende borduurtechnieken.


Dit is Petra en haar man uit Duitsland, die de 1ste prijs heeft gewonnen met haar quilt.
 Nu doe ik even een oproepje, dames als jullie foto´s van me hebben, kunnen jullie die me dan sturen........ kon zelf geen foto´s maken

Helaas heb ik zelf niet veel van de tentoonstelling gezien, want je bent echt van vroeg tot laat bezig , en omdat je alleen staat , kan je niet even weglopen...

Vandaag even een rust dagje, en dan morgen opzetten, voor de tentoonstelling in Söderhamn, waar ik zaterdag en zondag aan mee doe....

Ik ben weer helemaal terug na 8 November.

Nogmaals dames , dank jullie voor jullie lieve woorden, Groetjes uit Zweden Joke

20 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Joke, ik kan me je gevoel nog helemaal voorstellen van vorig jaar, enne....jij had wel een heel mooi plekje (lol) weet je nog......;) Jammer dat ik niet in de gelegenheid was je te ontmoeten, het was vorig jaar zo gezellig met je. Hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke, nou had ik me zó verheugd om jou eindelijk in levende lijve te ontmoeten. En zeker om jouw Inga Palmgren te zien. En een stukje van de mijne er naast te houden.
    Maar het was me niet gegund. Ik werd geveld door een stevige griep en heb Veldhoven helemaal gemist dit jaar. Balen. Maar ooit zal ik je de hand schudden en ooit zal ik jouw Inga zien. Daar klamp ik me aan vast.
    Gelukkig heb jij geen tijd gehad om me te missen. Zoveel leuke gesprekken en zoveel leuke mensen die wel konden komen. Heerlijk voor je, al die complimenten en bezoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joke, het is je van harte gegund om in het zonnetje te worden gezet...en gelukkig heb je daar ook van genoten, zoals ik het kan lezen....mooi man !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat je zulke geweldige dagen hebt gehad! Jammer dat ik het niet heb kunnen aanschouwen,we zien elkaar misschien een volgende keer weer! En veel succes met je volgende expo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke, het was leuk je te ontmoeten, samen te ontbijten en ik heb van je werk genoten! Tot mails!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis en hopelijk tot gauw.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello from England

    This looks like a great day for you!
    Your stitching is lovely x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb nog geprobeerd je te bellen, maar kreeg geen verbinding! Jammer dat J. ziek is en ik dus niet kon komen, maar zag al zoveel mooie foto's (Zipje en Zopje!) en heb dus toch kunnen genieten van jouw prachtige creaties! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joke, op de workshop in Hillensberg maakte ik kennis met een Mevrouw uit Noorwegen. Zij liet me borduurwerk op haar camera uit Zweden zien. Ik dacht dat heb ik eerder gezien, dus je begrijpt het al zij kwam rechtstreeks van Veldhoven vandaan en had met jou gesproken. De wereld is dan toch klein.
    Lieve groetjes, Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het zoveel aandacht gekregen heeft. en dat je het gezellig gehad hebt. Jammer genoeg was ik er deze keer niet, maar wie weet een volgende keer. Veel succes in Söderhamn. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je zo veel belangstellende trok. Heerlijk genieten dus. Ook zo leuk dat het nog een staartje krijgt. Op de foto's ziet het er enorm leuk.
    Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kunt terug kijken, op een heel geslaagde expositie! En wat was het gezellig om even met je te praten. Ik heb jammer genoeg geen foto's gemaakt.
    Succes met de volgende tt.
    Liefs Hannie, en het borduurwerkje komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze foto's doen helemaal recht aan hoe je daar bezig was en hoe het er uitzag. ENIG!! Stuur je binnenkort wat foto's hoor. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo te zien heb je zelf ook genoten.
    Nu Zweden nog dat gaat helemaal goed komen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Joke. Ik geniet helemaal met je mee. Succes alvast voor de volgende tentoonstelling. Daarna maar even flink uitrusten. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joke,ik vond het fijn om kennis met je te maken.je laat even weten als ik de foto's op kan sturen. Het was erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo Joke, ik ben niet echt een trouwe bezoekster van je blog maar heb weleens wat van je borduurwerk gezien.
    Nu kwam ik op het blog van Chris en viel met mijn neus in de boter: heel veel van je werk bijeen in Veldhoven!! Prachtig Prachtig!!! Ik ben onder de indruk van alles wat je gemaakt hebt!! Je krijgt van mij een gouden naald........:)
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je hier een mooie rooie trui aan. Ook zelf gemaakt? Staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita