donderdag 18 september 2014

Neem even afscheid van jullie..................

Nee houdt niet op met mijn site.........................maar heb het zo druk op het moment ,dat de computer even de computer moet blijven............ik kom er gewoon even niet aan toe..............

Maandag begin ik met autorijles, en ben nu druk bezig met mijn theorie , dat ik gelukkig in het Engels kan doen, maar veel moet ook in het Zweeds, als ik naar school ga, want daar praten ze alleen Zweeds..... in de klas......

Het is schitterend najaarsweer, dus probeer daar ook nog even van te genieten,loop af en toe even een loppis binnen, om te kijken voor typische Zweeds handwerk, dat ik jullie kan laten zien in Veldhoven, mijn 2de wanten lap, is bijna af, die zien jullie dan wel daar, en ben druk met mijn steken lap....tussen de bedrijven door,  's avonds dus als ik Tv kijk..............

Een dag is niets meer waard!!!!!!!!!!!!

Met Angus gaat het heel goed, heb een nieuwe man terug, wat een energie heeft die man gekregen, nu zien we hoe slecht Angus er aan toe was .

Ik kijk uit om jullie in Veldhoven te zien , waar ik elke dag sta, en ik verblijf vanaf  woensdag avond in het hotel............................

                                                     From 23 until 26 October 2014

Website:

Tot na Veldhoven, groetjes Joke

19 opmerkingen:

Hans Hegeman zei

Doe kalm aan en succes !!!!

Marjolein Ztm zei

Geweldig dat het zo goed gaat met Angus. Zo fijn.
En je autorijles. Geweldig. Las eens een berichtje dat op latere leeftijd iets nieuws leren goed was voor de grijze celletjes. Dus gewoon aan de gang blijven.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Jeanny zei

Fijn te weten dat het zo goed gaat!!
Succes in school.
Lieve groetjes.

foekie's fashion zei

Doe rustig aan. Fijn dat je nu je rijlessen kan gaan doen. Blijf gezond en ik zie je wel weer op je blog, ik ga niet naar Veldhoven (ook veel te druk).
Groetjes van Joke

Tilly zei

Fijn dat alles goed gaat Joke, veel plezier met alles.Groetjes Tilly

Lenie zei

Fijn te lezen dat het goed gaat met je man Joke. Heel veel succes met je autorijlessen. Veel plezier in Veldhoven

Groetjes en tot blogs.

Lenie

Ann zei

Hoi Johanna,
Ik kijk er alvast naar uit om jou en al je schitterende werken te zien in Veldhoven (is nog wel effe wachten)!
Ik moest je nog contacteren i.v.m. de ontwerpen van Inga Palmgren maar ben je mailadres kwijt (en nog steeds op zoek naar alle patronen :-)!
Groetjes,
Ann Somers

chrisje zei

Blij dat alles goed gaat, zowel met jouw als met Angus. Ik ga waarschijnlijk zaterdag naar Veldhoven komen, mijn man wil met me rijden. Eigenlijk speciaal om jouw te zien.
Lieve groetjes en tot dan, Chris

feltfree på Åsly zei

Heel veel succes gewenst, met lessen. Dat gaat vast wel goed komen.
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Angus. Geweldig.

Céline zei

Ik wens je heel veel plezier in Veldhoven. En ik ben blij dat het goed gaat met jouw man en rijlessen.

Tony zei

Hallo joke. Ik vind het zo jammer dat ik niet in Veldhoven kan zijn.Ik wilde je werkstukken graag in het echt zien. Misschien kom je nog een keer naar Den Bosch als je nog eens naar Wietske gaat. Heel heel succes in Velthoven.Groetjes Tony

Lida zei

Ja als je zo druk bent heb je weinig tijd om te schrijven en je bent echt lekker bezig, geniet maar van je tochtjes nu het nog kan en ben heel benieuwd naar je buit! Fijn dat Angus zo goed gaat en hij zal wel snel weer gaan trainen voor de Wasaloop! Knuffel
Lida

Simonne Valenberghs zei

Wat fijn dat het allemaal goed gaat daar bij jullie,en veel succes met het rijbewijs.
Groetjes Simonne.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat fijn dat het zo goed gaat met je man. Heel veel succes vwb je rijbewijs. Probeer niet te druk te zijn!!!!

tiny zei

Heel veel succes met het rijden en fijn dat het zo goed gaat met Agnus. Groetjes Tiny

Sylvia Kaptein-van Meijer zei

Hoi Joke,

Ben zeer benieuwd naar al je mooie borduurwerk. Zie je in Veldhoven (ook in het hotel - wij voor 1 nachtje)
Groetjes Sylvia Kaptein
SAQS (Sylvia's Art Quilts Studio)
www.sylviasartquilts.nl
sylvia@sylviasartquilts.nl

quilting Jeannet zei

Joke, zet hem op met je rijbewijs, ik denk dat dat juist in Zweden zoals jullie wonen erg belangrijk is, toppie dat je het gaat doen. Helaas ben ik niet in Veldhoven, sta je met een eigen stand ofzo? hartelijke groet, Jeannet

miekenoor zei

Jook, jij zit toch ook op facebook of niet? Ik kreeg op mijn vaste telefoon een gesproken sms berichtje dat een, Jook in het ziekenhuis zou liggen. Jij toch niet, hè?

zenuwpees zei

Blij te lezen dat het beter gaat met jullie groetjes Marie-Claire