vrijdag 5 september 2014

Hij is af mijn wanten.........

borduurwerk, hij is 1.90 geworden......... Inmiddels ben ik met de 2de begonnen..
Moet hem alleen nog even afwerken, en dan kan hij de koffer in , en gaat mee naar Veldhoven...

Vele dames vragen me: Welke dag sta je!!!!!!!!!!!!! nu dames elke dag.............. en kijk er naar uit om jullie te zien

Dan nog even dit, Angus is geopereerd dinsdag, en gelukkig lijkt het erop, dat alles goed is gegaan, hij is weer thuis, erg moe, en hij moet het een paar weken rustig aan doen.

Maar de dokter heeft gezegd;  dat na de  controle over 3 maanden, en de aritmia niet terug is,  dat hij weer alles mag gaan doen, dus jullie snappen het al..............hij zit weer te denken, om zich aan te melden voor de grote ski.race!

Heb nog steeds geen rijles, moest nu bewijzen, dat ik al meer dan 2 jaar van mijn epilepsie medicijnen af ben, en geen aanval heb gehad, dus gisteren de brief van de neuroloog, naar Trafikverken gestuurd, en nu maar hopen dan ik het voorlopige rijbewijs kan hebben, en dat ik na eindelijk kan gaan beginnen, want inmiddels is er nu 2 maanden voorbij, waar ik het papiertje al had kunnen hebben............

Morgen moet in naar Gävle, dan gaan ze bekijken , wat ze gaan doen met de verstandskies.........

Maar mijn verontschuldiging, dat ik weinig of niet langs kom, want ik heb nu dubbel werk, en elk uurtje dat ik nu vrij heb besteed ik aan mijn werk voor Veldhoven.

Fijn weekeinden allemaal liefs Joke

17 opmerkingen:

Annie zei

Hello Johanna

This is beautiful, I love it!
Have a good weekend (:

Marjolein Ztm zei

Ik ben zo nieuwsgierig naar al je mooie werk en ik ga zeker op zoek naar je in Veldhoven. Ik kom de 25ste. Dat is op een Zaterdag.
Wens Angus maar heel veel sterkte en een goed herstel. Zal echt afzien zijn voor hem, want hij is toch echt wel een bezig en sportief persoon.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Nina-hobbysite zei

Mooi zeg! En blij dat het met jullie beter gaat.

Jeanny zei

Joke toch, wat een productie!!!
Liefs

Irene Pieters zei

Tjongejonge, wat een werkstuk! Je kunt in je eentje wel een zaal vullen ;)). Het wordt een heerlijke expositie , dat weet ik zeker!

Gaat dat wel lukken om je man rustig te laten blijven? Het is goed, dat hij al weer plannen heeft, dat zal zeker een stimulans zijn.

Anny zei

Oh, Joke, ik zou al die wanten wel willen breien.
Het patroon van de eekhoornwanten is van Astrid van Astridsdutchobsessions en staat niet in het boekje van de dutch knitters hoor. Dat zijn niet zulke spannende patronen.

Heel veel beterschap voor Angus. En ondanks alles toch een fijn weekend. Anny.

Miranda zei

ohhhhh Joke! het is je vergeven, zegt deze weinig aanwezige blogster van tegenwoordig. Zo gaat het toch in het leven...wat heb je weer veel mooie dingen gemaakt. Wat een talent!!! En engelen geduld...beterschap voor Angus daar en hopelijk red ook ik het om langs te komen in Veldhoven!knuffel

tiny zei

Wat een mooie geborduurde handschoenen heb je gemaakt, Fijn dat het met Agnus goed gaat, en dat hij al weer plannen maakt is een goed teken. Ik ga niet naar Veldhoven, jammer maar het is niet anders.Fijn weekend Tiny

Wietskes Quilts zei

Het is echt prachtig geworden Joke, en ik zal er zijn om het van dichtbij te bekijken!!!!!
En fijn dat het met Angus zo goed gaat.
liefs
Wietske

Mon jardin en ik zei

Dat wordt een groot feest daar in Veldhoven. Kom vermoedelijk de zaterdag, de 25ste als ik me niet vergis.
Ben zo benieuwd naar al je moois.
Anje

chrisje zei

Wat is hij prachtig. Als ik zoiets zie, begint het al te kriebelen. Prachtig, prachtig. Ga mijn best doen om naar Veldhoven te komen, is wel een stukje vanuit België. Maar dan zie ik je ook eens. Groetjes en veel beterschap voor Angus.
Lieve, dikke knuffel, chris

Tilly zei

Wat fijn dat Angus weer uit het ziekenhuis is, en nu maar duimen dat je het rijbewijs binnenkort hebt. Je werkstuk is przchtig geworden.past alles wel in je koffer? Liefs Tilly

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat zijn de `wanten`mooi geworden.
En wat een goed nieuws dat de operatie van Angus goed verlopen is en dat hij zich alweer een stuk beter voelt.
groetjes Mieke

Lenie zei

Prachtige unieke wantenlap Joke. Heel mooi.
Fijn dat de operatie goed gegaan is. Heel veel beterschap voor Angus.

Groetjes Lenie

Jessie zei

Volgens mij heb jij een motortje op je handen, ongelooflijk wat je op een korte tijd allemaal hebt gemaakt.
Fijn dat het goed gaat met Angus, nu nog jouw papiertje en dan kan je heerlijk rijden (reizen)!

Willy zei

Oh Joke wat een energie heb jij. Prachtig is het. Koffertje? Dat wordt een flinke koffer. Fijn dat het goed gaat met Angus, vol skiplannen dus al weer. Hopelijk kun je snel aan de gang met het rijbewijs. Sterkte met je kies. Fijn weekend, lieve groet

Betteketet zei

Oh, wat is dat mooi geworden met al die wanten-patronen! Je mag wel een hele grote koffer meenemen als al je mooie werken erin moeten... Veel beterschap voor je man, fijn dat hij alweer wat plannen heeft. En hopelijk kun je nu snel je rijbewijs halen, ik duim voor je!
Groetjes Betty