dinsdag 19 augustus 2014

Zo ga ik de winter door brengen...............

heb nog veel linnen liggen, dat ik bij Jookies en Wietske heb gekocht, garens zijn al gesorteerd, en nu nog de tijd vinden, maar de herfst is al ingetreden, de nachten zijn alweer donker, de scholen zijn weer begonnen, dus dat betekent, dat alle activiteiten  afgesloten zijn. Èén ding is zeker ik zal me niet gaan vervelen en kijk dan ook uit naar de winter

 Het enigste wat ik hoop dat deze week mijn voorlopige rijbewijs komt, zodat ik voor de winter mijn rijbewijs kan halen!

Dit is het wanten boek wat ik gebruik voor de patronen, voor mijn wanten merklap, het is een schitterend boek, en de patronen zijn heel overzichtelijk . Bij elk patroon staat, waar het vandaan komt, en wie het heeft ontworpen..............

Dan een paar jaar geleden , kocht ik dit boek in Holland, ik zit er veel door te bladeren, en van de week wist ik het, ook dit gaat verwerkt worden in een merklap
er staan breipatronen in

borduurpatronen

en het meest schitterende handwerk
kijk er al naar uit, om dit ter hand te gaan nemen , maar dat gaat pas gebeuren na Veldhoven...
Dan heb ik 2 schitterende boeken over wol borduren, kreeg de rechtse van mijn vriendin Margit, we zouden er samen aan beginnen, maar er is nog niets van gekomen...........................maar het materiaal ligt klaar
En dan heb ik dit nog liggen, wat ik ga omzetten in een Scandanavian merklap ..........

Plus dat ik nog meer dan 250 randjes patronen heb liggen oplopen van 8 naar ........................dus daar kan ik nog een randen merklap van maken, en dan als ik alle patronen van Annelies heb , aan het einden van het jaar, ga ik weer opnieuw beginnen, en daar een anderen draai aan geven, want ben niet blij, hoe hij nu word.......

Dus dames , jullie zien veel plannen, en nu nog tijd..................

Fijne dag allemaal groetjes Joke



10 opmerkingen:

  1. Ik denk dat de winter niet lang genoeg is voor al je plannen! Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plannen..., daar kan de winter lang genoeg voor duren.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij komt de winter wel door, helemaal als je het rijbewijs hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al je plannen, laat de winter maar komen.
    Hier is het ook afschuwelijk herfstweer, koud en regen, ik kan er niet goed tegen.Geef mij maar 30 graden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend dat je zoveel plannen hebt... de winter is ook lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee !
    Jij borduurt ze sneller dan dat ik ze brei *)))
    Prachtige boeken, veel borduurplezier en succes met rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoef niet bang te zijn dat je niet de winter doorkomt!
    Leuke projecten heb je bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plannen heb jij. Ik heb ook plannen maar er komt niets uit mijn handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Plannen mKen geeft altijd energie en je wordt er zo blij van! Veel succes met deze leuke ideeën. Je kunt over een tijdje wel weer een expositie houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie patronen heeft Scandinavië toch !
    En het leuke is ,die truien , wanten enz. gaan niet uit de mode .
    Jij kunt er wat van ,geweldig.
    Het is en blijft een lust voor het oog!(Ouwerwetse uitdrukking hè?)
    Blije groetjes van Rini.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita