maandag 4 augustus 2014

Vorige week was het zo warm, dat Angus en ik naar de kust zijn gereden

namelijk naar Axmaby  (zie web-site Zweden) en is een van de plekjes waar ik graag naartoe ga,. Je kunt er heerlijk eten,
en het uitzicht of dat nu op het midden van de dag is, en je dat doet vanuit het restaurant...of op het terras



 bij daglicht
bij schemering



of avond bij volle maan , het blijft een heerlijk plek om te vertoeven......


Achter deze deuren, was een schat aan Zweeds handwerk te vinden .




Dit zijn panelen van glas



smeden handwerk



keramiek

aquarellen


Quilt werk

en veel weef werk
Sins kort is er ook een gebouw waar wrakstukken liggen van schepen,die gevonden zijn rond om in de zee

En je kan een heerlijke wandeling maken , in het bos......

Waar veel resten staan van oude fabriek gebouwen.overal kun je lezen, hier stond zo en zo, en daar was .dat en dat.........

Wil er eerdaags nog terug, want toen Angus en ik aan onze wandeling begonnen, werd ik gestoken door een hommel en dat deed zo zeer dat ik geen stap meer kon zetten, dus we zijn maar naar huis gegaan, plus dat het die dag 36 gr was, dus we ook niet veel puf meer hadden.............

Ik wens iedereen een hele fijn week toe...............heb wat leuke dingen gepland staan, of het me gaat lukken , ik hoop het..............

Groetjes Joke



6 opmerkingen:

  1. Ach wat woon jij toch in een prachtig land. Zweden staat al sinds ik 5 jaar ben hoog op mijn favorieten lijstje. Tien jaar terug was ik er heel eventjes, veel te kort natuurlijk. En sinds die tijd ben ik aan het proberen om terug te komen, maar het iedere keer is er wat anders.
    Bij de foto's van jouw tochten naar loppissen krijg ik echt kriebels. En moet ik me heel erg bedwingen om niet meteen het vliegtuig die kant op te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het uitzicht is prachtig maar wat daar op dat bord ligt ziet er ook goed uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk wat een mooie foto's laat je zien.
    Maar die hitte he? En dan ook nog gestoken worden.
    Dat is lastig!!!!!!
    Hopen dat het snel afkoelt. Wij zitten vandaag buiten, het is echt heerlijk buiten.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heerlijk uit dit bordje! een gezellig tochtje zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijk tochtje. En wat weer een verscheidenheid aan handwerk achter die deur. Mooi!
    Ik hoorde op de radio over bosbrand in Zweden, in de buurt van Stockholm. Ik hoop niet dat jullie er veel last van hebben.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita