woensdag 6 augustus 2014

Nu dames ben een gevallen vrouw, nee geen schade ...........................

 alleen mijn portemonnee hahaha
Ik heb mijn kastje, zaterdag avond werd ik gebeld,en zondag zijn we even er naar toe gereden , en Ja dames, Angus heeft me gebracht....................hij schudde wel zijn hoofd, toen hij het zag, maar mocht het toch meenemen...

Ben druk bezig met het inrichten nu  , en meteen mijn kamer aan het opruimen, zodat er weer overzicht komt, dat ik eerdaags weer achter de naaimachine kan......................


Hoorde van mijn moeder dat er veel te zien is over de branden in Zweden, gelukkig is het niet hier, het is ongeveer 100km hier vandaan. Maar gisteren konden we het hier ruiken, en dat is toch wel een angstig gevoel, vooral omdat we ook in de bossen wonen,.....................

Het is nog steeds verschrikkelijk warm en vochtig en er word dan overal gewaarschuwd, om al het werk in de bossen neer te leggen.

Helaas kan ik morgen niet met mijn rijbewijs beginnen, heb het voorlopige rijbewijs nog niet  , heb gisteren gebeld, ja het lag klaar, maar er was niemand die het in een enveloppe kon denk denk ik, want iedereen is met vakantie!
 Angus was van de week bij de arts, die hem aanraden om het ziekenhuis te bellen, wat hij heeft gedaan, eerst kreeg hij te horen, bel volgende week maar terug, we zijn met vakantie, en toen hij belde , vertelde ze , dat er op het moment geen artsen zijn, en dat die eind Augustus weer beginnen , en dan gaan de ze de lijst afwerken, de ergste gevallen het eerste..............het is toch van de gekke, en universitair ziekenhuis.

Ik hoorde van de week een verhaal, dan een arts hier €4000 per week kan verdienen, ze noemen dat een huurarts!!!!!!!!!!! Dit is de reden dat veel artsen 3 maanden vakantie hebben, want dan werken ze ergens anders! Mijn buurvrouw werkt op een artsen post, en die vertelde me, dat de hele zomer waar zij werkt, er geen artsen waren, omdat  ze een aanbod hadden voor een arts van 78, en of een gynaecoloog!!!!!! Ja dames word niet ziek in Zweden.........

Kreeg gisteren bericht over Veldhoven, ik mag in de grote zaal staan, nu voel me heel vereerd.......

Fijne dag allemaal groetjes Joke


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kastje Joke, lekker overzichtelijk. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, ach wat zijn we toch 'zwak´!!!!!!!!!! Heerlijk toch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kastje. Daar ben je toch superblij mee. En wat heb je een lieve man. Rijdt je er zomaar heen.
    Dat van de bosbranden heb ik gezien. Moest gelijk aan je denken. 100 km is niet veel hoor, maar ik hoop dat je er geen last van krijgt. Je moet er niet aan deken dat je alles achter moet laten en niet weet of je het ooit weer terug ziet. Dus sterkte daarmee
    Ik kom dit jaar ook gezellig naar Velthoven. Op zaterdag. Elly Prins heeft een bus geregeld en daar ga ik mee mee. Hoop je nu eindelijk eens in levende lijve te zien.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer
    En wie weet tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel erg mooi kastje.
    Veel succes in Veldhoven heb je echt iets om naar uit te kijken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog steeds plannen om naar Veldhoven te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is maar goed dat je ver weg woont, want het is een kastje om te stelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, zo'n nieuwe aanwinst! Ik weet er alles van ;-)! Geniet er maar van. Ik duim dat de bosbranden inderdaad niet dichter bij jullie komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was dus een toffe aankoop, om jalours op te worden. Misschien dat ik toch naar Veldhoven ga, en hopelijk blijft de brand daar waar hij nu is. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier met het inrichten van je nieuwe kast. Ik kijk er al naar uit om elkaar te ontmoeten in Veldhoven
    Groetjes, Mascha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och, wat een mooi kastje - ik kijk er met genoegen naar. En nu het een plekje heet alles netjes vullen.. Heerlijk werk! Eng, hoor die branden! Het is ook zo droog, dan brandt het zomaar.
    Ik zit verbijsterd te lezen over de zomervakantie van de artsen. Angus moet zich rustig houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn te horen dat je niet in het gebied van de bosbranden woont! Ik zie je zeker in Veldhoven :-)
    Sterkte met de warmte en geniet van je superleuke kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, een kastje voor dmc ? Of voor klosjes ?
    Die artsen, onvoorstelbaar, dat zoiets kan en mag.
    Maar ja, daar heb je niks aan.

    En een voorlopig rijbewijs als je nog moet beginnen !?!?!?

    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, een kastje voor dmc ? Of voor klosjes ?
    Die artsen, onvoorstelbaar, dat zoiets kan en mag.
    Maar ja, daar heb je niks aan.

    En een voorlopig rijbewijs als je nog moet beginnen !?!?!?

    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ps.Nee, we zijn nog niet thuis.
    Met de kleintjes gaat het goed.
    Leuk, Veldhoven.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita