woensdag 13 augustus 2014

In 2011 maakte ik deze Marken merklap..............

Hij heeft vanaf die tijd opgerold in de kast gelegen.......
In 2011  was ik met Marjan en Chris in een winkeltje in Marken, en was opzoek naar iets origineels om hem mee af te werken , het werd een rouwband, van een schort............

Vanmorgen had ik een brainwave (grinnik) en heb hem zo verwerkt.

Zo weer een project af, om mee te nemen naar Veldhoven....

Eerdaags zal ik alles op de site zetten , wat af is en meegenomen word, want op het moment komt er niet veel van borduren, alleen maar afwerken..................en dames ik zal jullie vertellen, het gaat een grote koffer worden, met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel handwerk

Fijne dag allemaal liefs Joke

18 opmerkingen:

jacq zei

mooi afgewerkt, ene succes met het afwerken van je andere werken.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Verheug me erop om het allemaal te zien...groetjes Mieke

martine zei

Wat een beauty.

Nina-hobbysite zei

Zoiets moois hoort toch niet in een koffer? Erg mooi borduurwerk. Ben benieuwd als je hem straks heb afgewerkt.

Chris zei

O ja, dat herinner ik me nog goed. Wat hebben we toen genoten. Je hebt hem nu mooi afgewerkt Joke. Veldhoven is wel een stok achter de deur nu. Heerlijk om zoveel dingen af te werken en mee te kunnen nemen.

Tony zei

Hallo Joke. Hij is werkelijk prachtig. Ik ben toch gek op alles van Marken. Groetjes Tony

Marjan zei

Fantastisch, Joke! Wat is dit een prachtige lap...

tiny zei

Ben heel benieuwd....... deze vind ik prachtig.

Hannie de Beer zei

Dit is wel een heel bijzonder borduurwerk, dit wil ik niet missen, in Veldhoven!

Willy zei

Prachtig Joke, het hoort er gewoon helemaal bij.

Corina zei

heel mooi en passend afgewerkt Joke!

Tilly zei

Wat een prachtige lap Joke, dat wordt inderdaad een hele grote koffer om mee te nemen. Groetjes

Jessie zei

Wat prachtig en heel apart hoe hij is afgewerkt!

marga zei

Ik heb bewondering voor al die steekjes die jij maakt. het ziet er echt heel mooi uit.
Groeten
Marga

Noa Tonnis zei

schitterend zo mooi ik heb borduurlinnen gekregen van een vriendin en wou eigenlijk de marker linten borduren dat past niet,ik ben nu aan het zoeken iets van marken wat er wel op kan dit is ook een mooi alternatief
fijn weekend

Anny zei

Wat een prachtige lap! Ik kan er niet genoeg naar kijken! Fijn weekend, Anny.

Lida zei

Wow Joke, wat is het een mooie lap geworden en dat band erom is perfect!
Knuffel
Lida

mieke zei

Waaauw, die Marken-lap ziet er mooi uit.