dinsdag 26 augustus 2014

Hij zit in elkaar mijn Inga Palmgren.............

Het is dan eindelijk gelukt, hij is af.............. vorige week bij Jookies band besteld , en hij kan in de koffer voor Veldhoven,

En dames hoop dat jullie het me even vergeven, dat ik weinig langs kom, maar met Angus , die weinig kan doen, heb ik extra werk, het begint er nu om te spannen, zijn bloedwaarde was goed gisteren, nu donderdag nog prikken, en dan kan hij maandag opgenomen worden...

Plus dat ik hard aan het werk ben, om alles af te krijgen, dus elk uurtje telt voor me op het moment.......

Maar dames dank jullie wel voor alle complimenten, want dat houdt me aan het werk  .......

Fijne dag allemaal groetjes Joke

26 opmerkingen:

Lenie zei

Ooh Joke wat is dit prachtig geworden. Schtterend.

Groetjes Lenie

Willy zei

Prachtig Joke!!!

Willy zei

Sta je alle dagen in Veldhoven?

Rian, zei

't is weer iets om stil van te worden... zo mooi.
En sterkte voor/met Angus, Joke.
Spannend!

Gerlily zei

Prachtig Joke. Beterschap met Angus.

Birgitte aka Bietje zei

Wauw, wauw, wauw. Ik ben er even stil van. Wat een verrassing zo op deze regenachtige morgen.
Joke wat is die mooi geworden. Hoe groot is het geheel?
Sterkte met en voor Angus.

Jessie zei

Wat is dit geweldig geworden,compliment!!
Veel sterkte en beterschap voor Angus.

marcella zei

wat een mooi borduurwerk, heel bijzonder! sterkte met manlief

Annelies zei

Erg mooi. Een echt pronkstuk !!

Berna zei

Prachtig borduurwerk geworden!

feltfree på Åsly zei

Ook dit is een waar kunstwerk. Prachtig.

Chris zei

Het is zo een prachtig geheel!
Groet en sterkte aan Angus!!!

Mon jardin en ik zei

Zo mooi Joke. Welke dag ben je precies in Veldhoven? Ik wil het zo graag in het "echt" zien.
Sterkte met Angus.
Kram
Anje

Mieke van Minnen-Kanis zei

En ik kom op ongeveer dezelfde tekst als mijn voorgangsters ..... wat mooi en het allerbeste gewenst met en voor je man!

groetjes Mieke

Hannie de Beer zei

Een topstuk voor de expositie! Voor Angus veel sterkte, en ook voor jou natuurlijk!

Lida zei

Wat prachtig, hoop hem in het echt te kunnen bewonderen! Sterkte voor Angus en voor jou ook natuurlijk!
Knuffel
Lida

quiltlodge gerda zei

WAUW Joke, wat prachtig!!!!!

Anny zei

Wat een prachtig en uniek stuk!

Shirley zei

Adembenemend, wat een prachtstuk!

mieke zei

Dat is een super mooie lap.
grtjs Mieke

Ann zei

Wat zou ik graag deze patronen nog terugvinden! Ach ja ... jouw werk bewonderen is ook al leuk!
Tot in Veldhoven!
Groetjes,
Ann

A VanderAsch zei

Tijdje niet op je blog geweest, je verrast me altijd weer met je prachtige borduurwerken. Wat geweldig dat je exposeert in Veldhoven. Stress jezelf niet teveel en veel sterkte met Angus. lieve en zonnige groeten uit Rio, Alice

Kiekplaotiesenzo zei

o,o,o, wat ben jij een bezige Bij!,
wat is ie mooi geworden Joke, geweldig, petje af....
en alle goeds voor Angus.
groetjes van Diny

Our photos zei

Hij is mooi, Joke en Beterschap met Angus

yvon zei

Wow.... peetje af, wat een werk en wat mooi geworden. Alles goed in het hoge noorden? Is de herfst al begonnen bij jullie?
groetjes

Tony zei

Hallo Joke. Het is in een woord prachtig. Groeten Tony