zaterdag 9 augustus 2014

Hij is af, 2.25 randjes.........

Het is moeilijk om mijn lap goed op de foto te krijgen, dus jullie,hem komen bewonderen in Veldhoven
Zoals jullie misschien hebben gemerkt, zijn er 2 randen verdwenen, toen ik er mee begon, had ik eerst een Assisi rand gedaan, maar ik vond hem er niet bij passen, ( heb hem afgeknipt, en ga deze in iets anders verwerken,) en omdat ik een omslag nodig had, moest ik de 2 de rand ook uithalen, nu ben ik er blij mee, maar ik heb nog genoeg randen liggen, om 2 van deze lappen te maken, dus daar ga ik eerdaags aan beginnen.

Deze merklap heeft in totaal nu 113 randen.

Fijn weekeinden allemaal groetjes joke

14 opmerkingen:

Jessie zei

Wat is hij mooi geworden!

Simonne Valenberghs zei

Die is mooi geworden en wat een werk.
Ik wens jullie nog een fijn weekend.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Mooi is hij geworden. Hoop hem straks in het echt te kunnen bewonderen.
Geniet van het weekend.
groetjes Mieke

conny's quilts zei

Alweer zo'n prachtig borduurwerk Joke, klasse hoor!

Monica zei

Wow, wat is dit een prachtoige randjesmerklap geworden!

tiny zei

Wat een prachtige randjesmerkrol is het geworden, petje af. Fijn weekend Tiny

Paula zei

Heel erg mooi geworden

Jeanny zei

Heel mooi Joke,
Fijn weekend.

Lida zei

Wow, ook al weer af en ook al weer zo mooi! Knuffel
Lida

wilma oud zei

Ik zit met bewondering te kijken. Mooi hoor !

Hannie de Beer zei

Een topstuk voor de expositie in Veldhoven!
Knap werk!

Hannie de Beer zei

Ook heb ik genoten van je rondleiding door het pastorie museum. Mooi , vooral de muurschilderingen!

Our photos zei

Het ziet er schitterend uit, Joke.
Groetjes, Sonnja

Willy zei

Het is prachtig geworden Joke. Je weet er altijd een eigen draai aan te geven en dat vind ik zo knap.
Fijne dag, kram!