zondag 20 juli 2014

Zo het word weer eens tijd ....

om wat van mijn borduurwerk te laten zien.........
Het is nu 2 meter lang , er zitten 16 grote patronen op, en 81 randjes oplopend, van 2 naar 7. heb nog ongeveer 40cm te gaan op deze lap.......... ben voorlopig nog lang niet klaar, want ik heb heel wat randjes verzameld onderhand, de meeste stammen vanaf 1937 tot.......en er zitten veel weef patronen tussen. Dit is een borduurwerk, met de meest voorkomende randjes, uit de Noordelijke landen.....

Ik stop ook even met de randjes per week project, want kan niet vooruit denken, ik vind hem erg rommelig worden, omdat de randen zo verschillen van grote..........denk dat ik hem opnieuw ga maken, als ik alle randjes heb, dan kan ik er wat overzicht in krijgen....

Fijne week allemaal, hoop dat het weer gaat veranderen hier, we hebben heel veel regen en onweer en bliksem, dus alle stekkers moeten eruit.

Groetjes allemaal Joke

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lappen met prachtig borduurwerk heb je al. Geweldig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn prachtige lappen. Geweldig om te zien. Ik hoop dat de onweer nu maar een beetje uit je buurt blijft dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel bijzonder om zo randjes te borduren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn je lappen en vooral je eigen lap. Je hebt gelijk wat betreft de randen per week, vind ze ook rommelig worden en heb er ook al veel in veranderd.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie borduurwerken. Ook echt heel groot. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor vooral die grote randen vind ik heel bijzonder, doe niet mee met het randjes borduren zie ze wel en vind ze over het algemeen wel mooi. Hier is het zo warm, dat je nergens zin in hebt. Daar is ook niets aan, het mag van mij gaan regenen. Hahaha, wat is een mens zeurderig, of te warm of te koud. We moeten het er maar mee doen. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht deze loper! Ik ga hem in het echt bewonderen in October!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier vandaag een koelere maar nog steeds aangename dag en vannacht een fors onweer, maar ik bewonder zoals altijd weer jouw schitterende borduursels, wat een enorme klus is het geworden, maar gaaf! Knuffel
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop je randen in oktober te kunnen zien. Hier komt niet veel uit mijn handen van wege de warmte en mijn gezondheid.succes met het verder borduren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your embroidery is absolutely gorgeous. You do such beautiful work. Not been good at writing, but do think about you so much. I have the piece of embroidery you sent me hanging in my sewing room, to remind me of you. Summer is slipping away so quickly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige lappen Joke. Wat een eind zeg al 2 meter.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, borduurwonder, het ziet er mooi uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita