woensdag 23 juli 2014

1.80 Stoplap......................

Hij is af, ( de hele stoplap met uitleg van de randen staat nu op mijn borduursite)
Heb er met plezier aan gewerkt, elke rand was een uitdaging.......................

Ben nu weer met een nieuwe uitdaging begonnen namelijk Huck borduren , alles ligt klaar , hoop er vandaag aan te kunnen beginnen..............het is namelijk erg warm, dus het beste is..................een schaduw plekje opzoeken in de tuin , en genieten ..................

Dan het laatste nieuwtje, zoals jullie misschien hebben gelezen, zou ik voor een mini autootje kopen, waar ik alleen een bromfiets rijbewijs voor zou moeten hebben....maar ik ga nu autorijles nemen, want als ik in de stad had gewoond, dan was dat autootje een uitkomst geweest, maar hier moet ik tussen verkeer rijden dat 100km langs me heen raast, en dat vind ik toch wel gevaarlijk....

Plus dat ik nu 2 jaar vrij ben van medicijnen van epilepsie, en aanval vrij , en ik dan eindelijk mijn rijbewijs mag gaan halen . Vind het wel spannend , maar ook eng! maar ach je bent nooit te oud om te leren nietwaar.... De eerst les is 8 augustus....

Het is heel raar hier, je kan rijles krijgen en dan ga je met lessen naar huis, en dan word er verwacht dat je bv. ik dan met Angus in zijn auto deze lessen uitvoer, Angus moet dan een bijrijders rijbewijs halen..........  Als ik dat dan onder de knie heb, bv parkeren, dan ga ik naar de rijschool en dan voer ik het daar uit, en dan als je slaagt ga je naar het volgende gedeelte, Als je dan voor alles bent geslaagd, dan ga je de weg op.

We hebben nee gezegd, tegen deze procedure, dan maar wat extra lessen, maar we nemen niet het risico dat er wat zal gebeuren, want uiteindelijk heeft Angus geen extra pedalen aan zijn kant zitten

Plus dat ik ook denk, als er ooit iets met Angus zou gebeuren, dat we dan zouden moeten verhuizen, want je hebt echt vervoer nodig hier.....

Vrijdag moet ik naar de tandarts, ik zou een inplant krijgen, maar helaas kan dat niet doorgaan, want mijn kaakbeen is aangetast, dat zou eerst op gehoogd moeten worden met een inplant, en dat zou 8 maanden duren voordat dat aangegroeid zou zijn, en het prijskaartje beviel me niet  , de hele procedure zou me op €5000 komen te staan, en ze konden me niet verzekeren, dat het een succes zou worden!

Nu krijg ik een brug, over mijn kiezen een, en die houdt dan meteen de kies vast , die los zit...............

Ik vraag me af, wie heeft dan geld liggen! nu ik dus niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en om daar een lenig voor af te sluiten!!!!!!!! vind ik toch wel een beetje te ver gaan, gaat het om je hele gebit, dan ligt dat anders, maar voor 1 kies!

Ik wens iedereen een hele fijne week toe, hier is het 30gr, dus ben er weinig of niet op uit.

Groetjes Joke


12 opmerkingen:

Paula zei

Ik denk dat het indedaad een verstandig besluit is om rijles te nemen zodat je in een auto mag rijden, ik kan mij voorstellen dat je het niet prettig voelt om met een 45 km wagentje tussen de autos te rijden bij jullie. Ik ben ook blij dat ik weer mag rijden al heb ik mijn rijbewijs al meer dan 40 jaar. Wij hopen vrijdag een week op vakantie te gaan en mijn man kan en mag niet rijden Het word hier vandaag ook weer warm. Sterkte met een fijn plekje zoeken. Groeten Paula

Guusje, zei

Wat is je stoplap prachtig geworden en wat leuk je eigen autootje en rijles nemen. Spannend ook en fijn dat het nu echt mag. Veel succes ermee en ik vjnd het ook een goede keuze van jullie om het zo te doen. Succes bij de tandarts het is me toch wat ze tegenwoordig allemaal vragen voor alles alles wordt wel erg duur.

Manuela zei

Wunderschöne Stickerei.

Liebe Grüße
Manuela

Jessie zei

Groot gelijk, als je nooit hebt gereden zou ik me ook niet veilig voelen. Net als met een scootmobiel, lijkt me ook griezelig. Iedere gehandicapte rijdt erin zonder rijervaring in het verkeer.Succes ermee!

Lida zei

Hier bewondering voor jouw creatie en verder is het hier stil en verdrietig, een dag van nationale rouw en dat merk je. Hoop dat alles goed gaat bij jou, knuffel
Lida

Simonne Valenberghs zei

Je stoplap is mooi geworden: en wat flink van jou dat je rijlessen neemt ,ik rij geen auto en dat is soms heel vervelend als je van andere mensen afhangt .
Groetjes uit de warme kempen.

Tony zei

Hallo Joke. De stoplap is mooi geworden.Goed dat je je rijbewijs gaat halen.De bent anders zo afhankelijk van andere mensen.Het is wel moeilijker nu je wat ouder bent.Ik hoop dat je slaagt t.z.t.Groetjes Tony

Berkeboom zei

Wat is je stoplap prachtig. En succes met je rijles. Groetjes Gré

Tilly zei

Wat een prachtige creatie is het geworden. Succes met de rijlessen. Groetjes tilly

Hannie de Beer zei

Zeker verstandig om rijles te neme. Je bent nooit te oud om te leren!
En ja die die tandarts, ik heb ook al het een en ander achter de rug wat veel geld heeft gekost, maar wat ik nu heb is ideaal, een telescoop prothese, over 4 kronen heen .
Was duur , maar ik kan ook geen implantaat ,wat ze hier in je bovenkaak ook alleen maar in hoge uitzondering doen.Hier ben ik erg tevreden over.
Sterkte!

Hannie de Beer zei

Je stoplap is prachtig geworden!

zenuwpees zei

Prachtige lap gefeliciteerd groetjes Marie-Claire