donderdag 19 juni 2014

Zo ver ben ik met mijn stoplap... hij is nu 1.42 lang..................

en het blijft nog steeds leuk om te doen.... heb nog een halve meter te gaan, en ik denk dat ik dan weer aan een nieuwe ga beginnen, want er is zo veel mogelijk met stop patronen, dat ik nog lang niet uitgestudeerd ben op deze techniek.

 Ik zal hier even wat uitleg geven van de patronen.....
we beginnen boven aan, en met de laatste ben ik nog bezig.......

Rand  40,39,38, zijn gratis patronen van site (link)

Rand  37 een weefpatroon

Rand 36 een Zweeds borduurpatroon

Rand 35 en 34 weefpatronen

Rand 33, is een hardanger patroon

Rand 32 is een weef patroon

Rand  31, 30 en 29  heb ik van een Pinintrest site gehaald

Rand 28,27 en 26    zijn patronen van het  St Galen (hier zijn veel stoplap patronen te koop)


We beginnen hier weer, boven aan bij rand 27,26 en 25 patronen van St. Galen.

Rand 24 een weef patroon

Rand 23 een Zweeds borduur patroon

Rand 17, 18 en 19  dit zijn patronen uit Dalarna, deze heten Dalsöm

Rand 16  is een Zweeds borduur patroon

Rand 15 is een theedoek patroon

Rand 14  een patroon Van St Galen.


 Rand 13 een patroon van St. Galen

Rand 12 een patroon van het project randje per week

Rand 10 en 11 patronen van St Galen

Rand 6 , 7, 8 en 9  weef patronen een weef patroon

Rand 5  een borduurpatroon uit Litouwen

Rand 4 patroon van St Galen

Rand 3 een Zweeds borduurpatroon

Rand 1 en 2 patronen van St Galen

Fijne dag allemaal een een hele fijne midzomer, die morgen hier begint.........................Alleen het weer is er niet naar.

Groetjes Joke


21 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een bezig bijtje. Wel mooie borduurlappen hoor en bedankt voor de linken en uitleg.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit toch geweldig leuk om te zien. Kan mij goed indenken dat dat verslavend werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow en ik zit te tobben met een paar kleine patroontjes! Wat wordt dit geweldig mooi! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zijn geen woorden voor... enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW !!!!!! weinig woorden alleen maar bewondering, zonnige en lieve groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige lap wordt het Joke.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent niet lekker Joke!!! En je weet wel hoe ik dat bedoel hè?! Ik heb er gewoon geen woorden voor!
    Heel fijn weekend en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit bericht had ik bijna gemist. Het is prachtig Joke! Echt smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh, schitterend! Ik krijg helemaal zin om ook eens zoiets te maken...
    Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat is dit prachtig. Ik vind dit zo mooi en kunstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo van dichtbij is het nog mooier proficiat groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita