woensdag 4 juni 2014

Update stoplap

Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van deze techniek , het is echt monniken werk, en de ene keer denk ik , O leuk, om daarna het in een hoek te willen gooien!!! grinnik, maar jullie zien ik ga gestaag door, en ik denk dat ik de 2 meter wel haal!

Hier alles rustig op het front! maar ik moet vandaag weer naar de tandarts, want er zit weer een kies los! grrrrrrr als ik zo door ga word ik echt Bessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We houden de moed erin.............gelukkig heb ik mijn handwerk waar ik me kan in uitleven.

Dames allemaal hartelijk  bedankt voor jullie lieve woorden, en als ik van de week even tot rust ben gekomen, dan kom ik gezellig bij iedereen langs, want heb veel gemist.

Liefs Joke en allemaal nog een fijne week.........................

16 opmerkingen:

  1. Ik vind de lap prachtig worden joke. Wat fijn dat je mannetje weer thuis is zeg. Veel sterkte bij de tandarts.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lap prachtig worden joke. Wat fijn dat je mannetje weer thuis is zeg. Veel sterkte bij de tandarts.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de lap prachtig worden joke. Wat fijn dat je mannetje weer thuis is zeg. Veel sterkte bij de tandarts.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij wordt mooi! Maar toch niet zo m'n ding, heb ook nog zo veel andere dingen om handen. Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt mooi! Maar toch niet zo m'n ding, heb ook nog zo veel andere dingen om handen. Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een perikelen allemaal Joke! Een goede gezondheid is toch veel waard hé?! Hopelijk komt het binnenkort goed met jou en je man!
    Ik vind de stoplap prachtig en zou ook wel zoiets willen maken. Mag ik je dan ook vragen waar jij deze prachtige patronen gevonden hebt?
    Groetjes uit België! ;-)
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stoplap wordt echt wel mooi, ik vind hem in ieder geval prachtig. Heb je het patroon ergens gekocht?
    Veel succes bij de tandarts. Doe dat ook niet zo graag, een jaarlijkse verplichting.
    Groetjes, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat de stoplap er erg mooi uitziet. Dus toch maar niet de hoek in met hem.
    Succes bij de tandarts, wat een vervelend gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dit is echt monnikenwerk! Maar mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Joke. De stoplap wordt prachtig. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is misschien wel monnikenwerk, maar is prachtig. Sterkte met de tandarts behandeling en hoe is het met Angus?

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is ook een monnikenwerk zeg. Ik zou er niet aan moeten denken, maar je kent me, ik vind het wél prachtig. En afmaken, dat doe je zeker!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joke,
    Zit net even bij te lezen. Wat een pech, wat een rotbehandeling in Nederland. Als je het leest zou je denken dat je beter in Nederland kunt wonen. Maar de hier is de gezondheidszorg ook minder dan het vroeger was. Je gebit is natuurlijk een hele vervelende zaak die er dan zomaar even bijkomt. Kun je net niet gebruiken. En dan Argus ook nog in het ziekenhuis(nu weer thuis gelukkig). Wat een rondtijd voor jullie. Veel sterkte en veel beterschap. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig borduurwerk trouwens, maar daar ben je dan ook een kei in. Ik snap heel goed dat je hier veel in kwijt kunt, helpt met verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De lap is heeeeeeeeeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita