zaterdag 14 juni 2014

Gisteren zat ik een beetje in een dip,,,,,,,,,,,,,,

vrijdag de 13de! nee daar had het niets mee te maken, hoewel alles liep mis..................

Maar toen ik thuis kwam, lag er een grote enveloppe, met deze tijdschriften, die gezonden waren door Frederique (web-site).............en mijn dag kreeg meteen een beetje zonneschijn, want wat een leuke tijdschriften, had er nog nooit van gehoord........... dus meteen koffie gezet, en weg gedoken en een par heerlijk uurtjes gehad. Dank je wel daarvoor Frederique.

Ondanks dat Frederique zelf heel veel ellende heeft, denkt ze toch heel veel aan anderen , en zelfs verwerkt ze het om alles van haar af te schrijven. Ze heeft een boekje uitgeven (heb hier al over geschreven, kijk hier) waar ze haar gevoelens in gezegdes en gedichten heeft verwoord.

Zoals jullie wel gemerkt hebben zien jullie weinig van me op het moment, en daarom kom ik vandaag wel even langs, maar die jullie alleen maar even de groetjes, zo kan ik bij iedereen even snel kijken wat jullie allemaal gedaan hebben. want  ik  ga genieten  van het mooie weer,probeer wat vitamientjes binnen te krijgen,  en ben druk bezig met de achterstallige randjes. Maar ben jullie niet vergeten hoor, maar je moet hier genieten van elke zomerse dag, want alles gaat zo snel, voor dat we het weten, zitten we weer in de winter............................

Fijn weekeinden allemaal,  Groetjes Joke

18 opmerkingen:

  1. Wat een opkikker, die mooie tijdschriften. Heerlijk om eens zo verwend te worden.
    Alle goeds en geniet van je handwerken en het mooie weer. Fijn weekend!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed, Joke, lekker genieten van tijdschriften, mooi weer en je handwerkje. Ik hoop dat je snel weer energie hebt om actiever te zijn!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie heel veel sterkte hoor. Hoop dat Angus straks na zijn operatie op gaat knappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was dan een lieve opkikker!
    Liefs en sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zou ik ook van genieten. Zeker als het onverwachts is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke post heb je gekregen. Lekker van genieten en veel sterkte en borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet lekker van de tijdschriften. Ik ben al Mollie fan vanaf het eerste nummer dat ik met veel moeite uit Engeland toegestuurd kreeg, Kijk ook eens op molliemakes.com. Beterschap en een fijn weekend, Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was dus een hele fijne verrassing waar je volop van kunt genieten. Doe het kalm aan en zit lekker in het zonnetje met een borduurwerkje of je mooie tijdschriften. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tijdschriften joke.
    Geniet er van. Ook van het mooie weer.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En,hoe vind je de tijdschriften? Heb je er lekker mee in het zonnetje kunnen zitten? Ze zijn allebei leuk, zeker nog extra leuk als je ze onverwacht aangereikt krijgt. Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En,hoe vind je de tijdschriften? Heb je er lekker mee in het zonnetje kunnen zitten? Ze zijn allebei leuk, zeker nog extra leuk als je ze onverwacht aangereikt krijgt. Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk even wegzweven met een tijdschrift. Gelukkig kan dat ook lekker in het zonnetje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je lekker verwend zeg, wat lief!
    Groet, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke verwennerij, Joke! Geniet er maar lekker van, en ook van je borduurwerk en het mooie weer. Het allerbeste met jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke verrassing.
    Ik kan me denk ik wel voorstellen dat je ff een dip had.
    Sterkte voor jullie beide.
    knuffel Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook voor vandaag wens ik je een leuke dag!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke opkikker. Geniet van de zon, goed voor de vitamine D opname. Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het doet deugd als je onverwachts zo een enveloppe krijgt hou de moed er maar in groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita