donderdag 24 april 2014

Sorry dames, maar het was de hele week zulk mooi weer..................

dat mijn handen , de haaknaald niet konden stoppen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hij is af , en voor de avonden die nog steeds koel zijn, zit ik er warm onder......

Gisteren ben ik naar Hudiksvall geweest met Margit, over mijn bezoek naar het museum, waar zich en nieuwe (vaste) textiel tentoonstelling bevind, ga ik straks schrijven,en komt morgen op mijn site
en ja dan onze tuin, we lopen 6 weken voor, want zo zag het er vorig jaar bij ons uit in April..

en zo ziet het er nu uit................... nu kan jullie vertellen het is echt genieten.....................







 Zit elke dag nu een paar uurtjes in de zon, even vitamientjes opbouwen.....

En dames allemaal heel erg bedankt voor de woorden over mijn Zweedse merklap , deed me blozen.

Gisteren toen we in het museum waren, kwamen we een vriendin van Margit tegen, en die heb ik hem laten zien, zij is curator in Hedesunda museum, en nu heb ik een uitnodiging, om daar mijn werk te tonen, met een voorlezing!

Fijne dag allemaal groetjes Joke

14 opmerkingen:

Rian, zei

We zijn allemaal blij met het vroege milde voorjaar. Heerlijk dat je al zo lekker buiten kunt zitten met je handwerk.
En wat súper dat je een uitnodiging kreeg voor het Hedesunda museum. Vooral de zweedse patronen op je schitterende lap zullen door velen herkend worden. LEUK!!!

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat mooi, je deken en je tuin. Tsjonge,wat ben jij snel. Met borduren en met haken. Geniet van je tuin, met en zonder deken! Groeten Mieke

Mina fotostunder zei

Tack för titten hos mig!
Härligt med vackra våren som kom tidigt i år!
Ha en bra dag!

AnitaS zei

Bij jullie is het gelukkig ook mooi weer. Geniet er maar van. Hier wordt het morgen meer dan 20 graden. Dus hier ook genieten.

mieke zei

Heerlijk genieten nu van de tuin, zonder sneeuw.

Leuk dat je met je werk mag pronken en er iets over mag vertellen.

De deken ziet er goed uit.
Ik ben er mee gestopt.
Haken is leuk, maar ik heb toch liever een PW-deken dan een crochet geval !

grtjs Mieke

marga zei

Gewoon genieten van het mooie weer en het is toch helemaal te gek dat je in Zweden een tentoonstelling kunt houden van jouw werk.
Groeten
Marga

tiny zei

Je deken is mooi geworden, en wat een eer je werk tentoonstellen en ook een voorlezing erbij te geven. Het is ook prachtig hoor hoe jij erbij schrijft waar en wanneer bepaalde patronen gebruikt werden. Geniet van het mooie weer, hier is het ook heerlijk en ook veel vroeger als andere jaren. Groeten Tiny

Corina zei

super mooi je deken! En wat een gave uitnodiging zeg!

Our photos zei

Mooie foto's en wat leuke uitnodiging voor je.
Groetjes, Sonnja

Ans zei

Je hoef je niet te verontschuldigen, als je maar geniet! Dat is wat een mens nodig heeft!

Gera zei

Prachtig is je deken geworden!
En wat een mooie tuinfoto's!!

groetjes, Gera

Amarins zei

Dat is puur genieten, heerlijk dat de deken nu af is, hij is prachtig geworden. Groetjes, Amarins

Hannie de Beer zei

Haast vergeten om een reactie bij al dit moois te zetten! Wat een bijzonder museum! Je komt ogen te kort. Dit is echt genieten.

zenuwpees zei

Je deken zal wel goed warm zijn in ieder geval is hij prachtig groetjes Marie-Claire