dinsdag 15 april 2014

Als ik eenmaal bezig ben

ben ik dus niet te stoppen, en daarom is mijn deken nu dan ook 85cm lang!
Vind het alleen jammer dat hij zo bubbelt, maar ach als hij af is, en ik er van de winter lekker warm onder kan blijven, dan zie je dat ook niet meer.

Fijne dag allemaal groetjes Joke en kom van de week weer bij iedereen een rondje maken, vandaag naar de oogarts, en voor een nieuwe bril..................

Dames ik zie bij vele van jullie dat jullie problemen hebben met jullie bril! 
Ik kan niet mijn mijn leesbril werken, maar heb nu een bril 4 in 1, de afstand , van het leesgedeelte, is dan voor de computer , maar dat houdt ook in, dan de afstand van het lezen, meer dan 40cm is, en dan kan je ook beter borduren, het vergroot namelijk! vraag er is naar!

 

20 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Wauw wat een mooie deken. Heerlijke kleuren ook zeg. daar ga je plezier van hebben volgende winter.

Maya zei

Wat een lekkere vrolijke kleuren! Ik loop onderhand alweer een beetje achter maar ga stug door!

Janny de Roo zei

Ja ja, haken is nu ook weer helemaal in he....ook lekker warm inderdaad...(bobbels of geen bobbels)

Simonne Valenberghs zei

Jij gaat weer snel hier ligt het wat achter, want ik heb weer een hele week platgelegen met de griep.
Groetjes Simonne.

baukje zei

Wat leuk wordt hij en ach dat bobbelen..... Als hij maar lekker warm is. Je kleuren zijn heerlijk vrolijk. Zet hem op, nog even doorhaken.....

Céline zei

Je deken ziet er mooi uit.
Ik heb zelf ook een bril, maar ik heb geen problemen met borduren ermee.
Succes bij de oogarts!

Tony zei

Hallo Joke. De deken is heel mooi geworden. Van je bril heb ik nog nooit gehoord.Ik zal er eens naar vragen. Groeten Tony

marga zei

Zou het een idee zijn om de deken op een dunne fleece deken wast te zetten.
Lekker warm en hij wordt er ook iets dikker van.
O vergeten.
De kleuren zijn wel erg mooi hoor.
Groeten
Marga

foekie's fashion zei

Leuk wordt je deken hoor. Ik geloof dat dat bubbelen bij haakwerk hoort. Groetjes van Joke

corrie zei

HOI JOKE wat ben je toch weer heel ijverig bezig geweest en o zo mooi allemaal groetjes corrie

Marjan zei

Wat wordt hij mooi, Joke!!

AnitaS zei

Je deken wordt heel erg mooi.

Willy zei

Wat wordt je deken mooi Joke. Je hebt ook al een flink stuk. Heerlijk om daar op een frisse dag onder te kruipen. Ook maar één voor Angus haken en een mini voor Simba.

Anny zei

Leuke kleuren en dat gebobbel: dat doet die van mij ook een beetje. Hij is vast en zeker toch wel lekker warm .

Chris zei

Wat ben jij al ver!!! Die van mij is nu zo'n beetje 60 cm. Kom even weinig aan handwerk toe, snap het zelf niet. Soms wil ik ook even helemaal niks, of lekker in het zonnetje zitten. Liefs van mij.

Hannie de Beer zei

Mooi hoor, dat bubbelen kun met een stoomstrijkijzer wel wegwerken, voorzichtig erboven houden en stommen!

Guusje, zei

Wat mooi en wat een mooie kleuren ik weet haast wel zeker dat hij je warm houdt.

Elma zei

Joke heel vel sterkte met het bezoek aan de oogarts en het uitzoeken van een nieuwe bril. 5 x nieuwe glazen en 1 1/2 jaar verder en nog ben ik niet tevreden. Hopelijk heb je meer geluk.

Hubertine zei

Wat een heerlijke plaid wordt dat! En dat bubbelen?....als je er onder ligt ziet niemand dat toch!!!

zenuwpees zei

Je gehaakte deken is ook heel mooi en al een groot stuk groetjes Marie-Claire