vrijdag 7 maart 2014

Zo ver ben ik nu met mijn Zweedse brei-merklap


Het 2 de patroon, in het zwart is van een mannen trui ,uit Bjuråker, en uit 1866, er ontbreekt een letter, probeer er achter te komen wat het is!

Dit is het hele patroon van de mannentrui van Bjuråker

 Op het moment is het borduurwerk 65 cm lang.en de 2 onderste patronen zijn van Bjuråker.

En dames sorry dat jullie me zo weinig zien, maar nu weten jullie waarom!!! ben niet achter mijn borduurwerk weg te halen.........................grinnik

Fijn weekeinden allemaal groetjes Joke

18 opmerkingen:

Manuela zei

Der Sampler wird wunderschön.

Liebe Grüße
Manuela

Irene Pieters zei

Verbijsterd, wat een tempo! Maar....supermooi!!

Hilde zei

Heel bijzonder en origineel om die breimotieven te gebruiken. Geniet maar van de vele steekjes!

marcella zei

dit vind ik een wel héél spannend randje per week ;) Móóí wordt dit!

Nina-hobbysite zei

Wat super snel. En het wordt super mooi.

feltfree på Åsly zei

Wauw zeg slaap jij nog wel?
wat wordt ie mooi- Geweldig.

tiny zei

Wat wordt het mooi!!!!! Jullie ook fijn weekend Tiny

Warna's Inspiratie zei

bijzonder mooi

Gera zei

Prachtig Joke! Het is je onmiddellijk vergeven dat we je zo weinig zien nu je weer zoiets moois laat zien!!

Fijn weekend, groetjes, Gera

Kiekplaotiesenzo zei

Het is ook toch super mooi wat je maakt! ik doe het je niet na... groetjes.

conny's quilts zei

Dit is echt fanatstisch mooi Joke!

Tony zei

Hallo Joke.Wij kun je snel borduren.Het is ongelooflijk. Heel erg mooi. Groetjes Tony

Our photos zei

Wow! Wat mooi, Joke!
Groetjes, Sonnja

Mon jardin en ik zei

Snap best waarom we je niet veel zien en horen. Wat een tempo en wat mooi.
Trevlig helg
Kram
Anje

Guusje, zei

Hij wordt in een woord prachtig.

Hannie de Beer zei

Heel fraai, en een tempo als Speedy Gonzalez !

Anny zei

Wat ga je snel en wat wordt ie mooi! gezellig weekend. Anny.

baukje zei

Wat een prachtige motieven Joke, ik krijg zin om weer aan fair isle breien te beginnen..