maandag 17 maart 2014

Mijn brei-borduurpatronen merklap is nu 1 meter lang...........

Deze keer heb ik de patronen van Ljusdal erbij geborduurd,
Deze trui bevind zich in het Hälsingland musem


Deze in Stockholm
En deze in Hälsingland museum, in Hudiksvall
En dit zijn de patronen die voorkomen in het breiwerk.
 En nu heb ik een nieuwtje, vele dames zeggen! O Joke ik wou dat ik het kon zien, nu dames dan kan!! Ik ga namelijk in Oktober, in Veldhoven 4 dagen demonstraties geven, in verschillende soorten borduurtechnieken, dus ik neem zoveel mogelijk van mijn werk mee, zodat jullie het dan in zijn eggie kunnen zien.

Dus nu snappen jullie het ook een beetje, dat ik druk bezig ben, om zoveel mogelijk materiaal klaar te krijgen, en dat de sommige van mijn merklappen meer dan 2 meter lang gaan worden, dat is makkelijk om mee te nemen, en op te hangen

Hoop vele van jullie te mogen zien, ik kijk er naar uit.

Liefs Joke en allemaal een hele  fijne handwerkweek,

26 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk voor je, veel plezier met de voorbereidingen.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Joke, wat weer een prachtig werk!!
    En super dat je in Veldhoven demonstraties gaat geven!!!
    Veel plezier alvast met de voorpret! (en voorbereidingen :-).

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een kanjer!
    Wie weet zien we elkaar in Veldhoven, en kom ik een handwerktechniek bij je afkijken die ik nog nooit gebruikt heb!! Leuk! succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch borduurwerk en fantastisch dat je gaat demonstreren in Veldhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het niet normaal!!!! Maar hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit hier te zuchten van bewondering. Leuk dat je naar Veldhoven gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt dat ontzettend mooi. Wat leuk dat je naar Veldhoven komt, kan ik je werk misschien wel in het echt zien.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen dat het gelukt is om in Veldhoven jou werkstukken te laten zien.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ga ik in de gaten houden. Een dagje Veldhoven om je werk te zien en de "echte" Joke te zien lijkt me enig.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk voor jou ik ga proberen te komen ,ik wil je wel ontmoeten;
    Groeten Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mijlpaal! Wat is dit fraai zeg, en zo bijzonder om die breipatronen te borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit. Wie weet ontmoeten we daar. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij of het is heel mooi.
    Leuk dat je in Veldhoven mag staan.
    Succes met de voorbereidingen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig borduurwerk en wat een leuk nieuws.........zie je in Veldhoven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow!!!! Hij is schitterend, Joke!
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Joke en wat enig dat je komt demonstreren in oktober. Geniet vast van de voorpret! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaat die mooi worden! En een geweldig vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi zeg. En hoe leuk is dat om dat te demonstreren in Veldhoven. Dat wordt spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je iets hebt om naar uit te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat mooi en wat geweldig dat je in Veldhoven demos gaat geven. Ik ga proberen of ik er naartoe kan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi werk. Ik ga kijken of het mij lukt om naar veldhoven te komen dit wil ik wel eens van dicht bij zien.en ook kennismaken met jou

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oooo wat mooi die merklap ik ben er helemaal weg van liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig, prachtig, prachtig, ik heb er geen andere woorden voor. En wat enig dat je in Veldhoven komt demonstreren! Moet ik toch maar eens overwegen om daar naar toe te komen. Je maakt het wel verleidelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat leuk voor je Joke, maar waar ik steeds aan denk is: is die grote lap nog wel te hanteren als je aan het borduren bent.....?
    Je blijft er wel warm onder, net als bij een quilt doorpitten....
    groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze merklap is ook prachtig waar haal je toch de tijd om dat allemaal te maken .Als Velfhoven niet te ver is probeer ik te komen,wil je werken wel eens van dichtbij zien groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita