zondag 2 maart 2014

Het eerste breipatroon is af

Totaal is het 32 cm lang. Dit is het dames breipatroon, uit Bjuråker.
Ik ben nu begonnen , aan het heren patroon uit Bjuråker.

Was vandaag een vreemde dag, Angus en ik zaten samen, Vasaloppet te kijken, dit is de eerste keer dat we dan doen in 25 jaar!! Nee; hij was zo verstandig, om niet mee te doen, laten we hopen dat het volgend jaar wel weer kan.

Mijn kleine ingreep van donderdag is goed gegaan, donderdag gaan de hechtingen eruit, en dan afwachten wat het resultaat is!..

Plus dat ik goed bericht heb gekregen uit Holland,dat ik op 12 mei, in aanmerking ben gekomen, voor een onderzoek op de Klinische genetica, in het AMC in Amsterdam,en dat; ik hoop,  dan eindelijk eens een naam kan gevonden worden, voor wat ik mankeer..... want jullie mogen het weten, ben het zat, dat elke keer er weer iets nieuws bijkomt, en dat het antwoord steeds is! Hier heeft  U een pot morfine, want wij weten het niet!!!.en dan weer kan vertrekken.

Deze week doe ik het even rustig aan.

Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden zowel voor Angus als voor mij, er breekt voor ons allebei een spannende tijd aan..

Groetjes Joke en allemaal een hele fijne handwerk week..


15 opmerkingen:

Tilly zei

Sterkte voor jullie beiden, misschien valt het allemaal nog mee.
Je borduurwerk is prachtig geworden.
groetjes Tilly

Nina-hobbysite zei

Er mooi borduurwerk.
En ik hoop dat eindelijk in AMC iets duidelijker wordt. En ze er iets aan kunnen doen.

Guusje, zei

Je borduurwerk is erg mooi. Sterkte voor jullie beide en fijn dat je naar de klinisch geneticus mag ik ben er jaren terug ook geweest en moet zeggen dat alles op zijn plek os gevallen toen ik de uitslag had net als wat jij nu zegt. Ik hoop voor jouw hetzelfde.

baukje zei

Prachtig werk weer en ik had nog nooit van zo'n man/vrouw gehoord. Sterkte en duimen maar.

Jessie zei

Wat een goed idee, breipatronen omzetten in kruissteek.
Beterschap en veel succes in het AMC.

Lida zei

Wat is je borduurwerk mooi geworden en goed dat Angus zich in acht heeft genomen, hoop dat hij volgend jaar weer van de partij kan zijn!Sterkte en succes deze week, knuffel
Lida

Hannie de Beer zei

Prachtig je borduurwerk?
Laten we hopen dat er inderdaad nu eens iets uitkomt met de onderzoeken, waar je wat mee kunt?

Willy zei

Vooral als je pijn hebt is het niet fijn dat de oorzaak niet gevonden wordt. Hopelijk komt er nu iets uit. Je borduurwerk is prachtig geworden Joke. Grotjes,

Willy zei

Vooral als je pijn hebt is het niet fijn dat de oorzaak niet gevonden wordt. Hopelijk komt er nu iets uit. Je borduurwerk is prachtig geworden Joke. Grotjes,

Rya, Rotterdam zei

Beterschap!! Wat het ook is, het is beroerd om je ziek te voelen en niet te weten wat het is.
Het beste voor jullie beiden.
Groet, Rya, Rotterdam

annemieke zei

Prachtig mooi het patroon....veel sterkte en succes gewenst met het onderzoek.

Groet Annemieke.

Corina zei

mooi borduurwerk! En sterkte met de onderzoeken, ik hoop zo voor je dat er iets uit komt waar je iets mee kunt!

Liesbeth Wessels zei

Het is prachtig geworden zoals al jouw werken trouwens !!! Fijn dat je in Amsterdam terecht kunt en inderdaad te hopen dat ze iets voor je kunnen doen. geniet van rustig samen thuis zijn. groeten van liesbeth

Chris zei

Dat was inderdaad heel bijzonder, dat jullie sámen naar de Vasaloppet hebben gekeken. Was het weer en de sneeuw een beetje goed er voor? Hoe voelt Angus zich nu?
Wat is dat borduurwerk weer prachtig Joke. Je kan straks het mannen en vrouwenpatroon naast elkaar ergens ophangen.
Fijn dat je een afspraak hebt in A'dam. Liefs van mij.

Elma zei

Wat is dit mooi. Het is een goede afleiding voor je. Wij genieten mee voor de resultaten.