donderdag 6 maart 2014

Gisteren werd ik verrast met dit schitterende.....

boekje geschreven door Frederique. (web-site)


Frederique worstelt, en komt steeds weer boven, met haar ziekte EDS,HMS en HSP.

Dit zijn Frederique haar woorden:

 Ik worstel en kom boven' is een proces van verwerking, acceptatie, loslaten en jezelf terugvinden.

Door middel van gedichtjes, korte teksten, wol schilderijen en foto's probeer ik uit te beelden dat het leven soms een zwaar gevecht is, maar ook heel mooi kan zijn.

Voel je je aangesproken door ( één van ) de teksten, op welke manier dan ook, probeer dan de moed te vinden voor verandering, acceptatie of loslaten.

Evt. opbrengsten van het boekje worden gedoneerd aan de vereniging EDS.

(het boekje is te bestellen via het internet en kost €15.95 ISBN.9789402109825)

 Ze struikelt en staat elke keer weer op.maar geeft niet op.

Ze ziet ondanks alles het leven nog steeds aan als een uitdaging, en verliest de zin van het leven niet.

Ze ziet overal nog de humor van in.

Frederique wil een roman gaan schrijven en heeft daar bij jullie hulp nodig, als je naar deze link gaat
 dan kun je lezen hoe je Frederique kunt helpen.

Ik lees vaak haar blogje, want in mei moet ik getest worden voor EDS en HMS en ik hoop dat net als bij Frederique dan eindelijk eens een naam gegeven kan worden wat er aan de hand is, en ik verder kan gaan.

Dank je Frederique, we kunnen nog veel van je leren, en ik zal er veel troost uit vinden

Liefs Joke

4 opmerkingen:

  1. Dat is een lief cadeautje. Fijn om elkaar zo te kunnen ondersteunen en erboven op helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder cadeautje van een bijzonder iemand voor een héél speciaal iemand! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor dit prachtige berichtje!!!!!
    Ik ben er gewoon stil van :-D , van al die mooie woorden.

    Ik stuur je van de week een mailtje met extra uitleg hoor.

    lieve groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita