zondag 23 februari 2014

Zo weer een randje erbij

maar voorlopig zien jullie me niet, want vorige week, had ik 2 dagen in mijn kamer gewerkt, en ik dacht dat ik door mijn rug heen was gegaan, maar wat blijkt!! heb van mijn nek tot aan mijn stuit, gordelroos, met mijn hele rug zit vol. 2 weken geleden had ik al 2 plekjes, maar dat heeft zich uitgebreid.

Wanneer ik weer terug ben!!! geen idee, maar zit lekker te borduren, en doe het rustig aan.

Morgen doet Angus, Vasaloppet, Öppet Spår.......

Tot gauw allemaal groetjes Joke en allemaal een hele fijne handwerkweek.....

18 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Nou zeg, jij zal ook gespaard blijven. Ik wens je een spoedig herstel toe.
Liefs Frederika

Birgitte aka Bietje zei

Beterschap, doe het rustig aan. Lekker met een borduurwerkje en je supersonische borduurnaald voor de TV kijken wanneer Angus voorbijkomt. Wel zwaaien he?

tiny zei

Oh oh oh .....alles wil volgens mij ook bij jou zijn. Heel veel beterschap en doe het rustig aan, wens Agnus succes. Groeten Tiny

AnitaS zei

Mooie randjes. He bah, gordelroos. Zooo vervelend. Beterschap.

Tony zei

Hallo Joke. Gordelroos. Jou blijft ook niets bespaart. Dit moet je niet onderschatten. Het is bovendien zeer pijnlijk en kan lang duren. Heel veel beterschap Tony

Irene Pieters zei

Oei, dat is geen pretje, dat zal wat tijd kosten om weer kwijt te raken... Niet laten opjagen, rustig aan ( hoewel, die supersonische borduurnaald wil wel bezig blijven).
Goed kijken of je Agnus voorbij ziet komen!

Marjan zei

Oeps... dat is niet fijn... Heel veel beterschap!
Je deken wordt prachtig!

Anny zei

Oh, dat is zoooo pijnlijk! Sterkte!

Lida zei

Mooi wordt je haakwerk en wat een ellende dat je nu dat weer hebt! Hoop dat je snel opknapt en de juiste medicijnen krijgt!
Hou je taai en Angus succes!
Knuffel
Lida

petronella zei

Ah, je bent er wer! Niet voor lang dus! Sterkte!!

Mieke van Minnen-Kanis zei

Bah, gordelroos is zo vervelend. Beterschap gewenst.

foekie's fashion zei

Jeetje Joke, jou blijft ook niets gespaard. Beterschap hoor en fijn dat je hobbies hebt.

Paula zei

Heel veel beterschap en sterkte.

Hannie de Beer zei

Doe rustig aan, en van harte beterschap! Succes voor Angus! Hier stond een leuk stuk in de krant (NRC) over die langlauftocht!

Ineke Hulzebos zei

Mooie haakdeken maak je. En jakkes, gordelroos is geen pretje, beterschap!!!Rustig aan!

Rian, zei

Wel ja, gordelroos... dat kon er ook nog wel bij. Kan zó zeer doen... Sterkte en beterschap, meis, met deze narigheid. Denk aan je!
Liefs,
Rian

Hilde zei

Dat het vlug beter mag gaan!!!

Liesbeth Wessels zei

Ach Joke ik lees dit nu, want ik was vorige week zo druk met mijn cursus dat ik nu pas aan bloggen enzo toe kom. Wat een verschrikkelijke pech. En wat zal dat zeer doen, en dan die jeuk !! Veel sterkte. groeten van liesbeth