zaterdag 15 februari 2014

Weer een week om....

en we zijn weer een paar randjes verder. .......

2 Verschillende soorten garens en zo verschillend, ik weet nog steeds niet of ik wel verder ga met de eerste want, hij word zo zwaar in het katoen, ik heb het gevoel dat ik het eerdaags niet meer vast kan houden, en ik heb een ander patroon gevonden, waar ik dan dit garen voor kan gebruiken.

Wens iedereen een heel fijn weekeinden toe, ga Angus helpen met pakken, want die gaat een weekje op ski training, want de Vasaloppet tijd is weer aangebroken.....

17 opmerkingen:

  1. Hallo dag Joke die randjes zijn prachtig hoor heel mooie kleuren groetjes van uit Belgie Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De randjes zijn beide erg mooi.
    Maar de tweede vind ik zelf toch echt wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zelf ook met een katoenen en dan twee van acryl bezig, en het verschil is inderdaad erg groot. De katoenen begint nu al zwaar te worden en die van acryl voel je niet qua gewicht. Vind de kleuren van katoen wel heel erg mooi. Heeft een heel andere uitstraling dan acryl... ik ga nog even door met alle drie.... groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien maar meteen mee stoppen en met de tweede doorgaan!
    Veel plezier met je mooie steekjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei erg mooi, Joke, maar het moet niet ten koste van je handen gaan. Katoen is idd veel zwaarder dan acryl. Is je nieuwe patroon voor die katoen iets klein(er)s?
    Succes voor Angus. En jij een weekje "het hok ruim" :)
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal weg van je groen gele versie. Maar ja als dat te zwaar gaat worden is de keuze niet zo moeilijk.
    Angus succes met de Vasaloppet gewenst.
    Lief Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Joke, zit er ook mee op de bank. Maak 2 dekens van acryl, anders wordt het me echt te zwaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch zijn die kleurtjes van het katoen wel erg leuk, fris. Anders laat je hem zo en gebruik je het als een soort sjaal of zo......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei prachtig van kleur, Joke! Maar inderdaad: katoen wordt zwaar. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De gele is wel heel mooi, maar acryl voelt beter en met die zachte kleuren is ie ook heel aaibaar.
    Ik zou ook verder gaan met de tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog Joke....wat is de haakdeken leuk om te doen hè?!...de jouwe is prachtig aan het worden...zo vrolijk met al die kleurtjes....ik had maar 4 verschillende kleurtjes van dezelfde merino wol...het wordt ook een beetje zwaar en de volgende ga ik ook met een lekker katoentje maken....ook dat "wheel"vind ik niet zo mooi en laat ik als het weer aan de beurt is weg voor een ander patroontje....fijne Zondag verder....groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar ben ik nog even....heb op je blog zitten snuffelen de hele tijd en wat maak je toch een prachtige creaties...je kan er wat van hoor....en de deken haken van acryl ga ik ook proberen....heb alleen wol en katoen in huis dus dat wordt "shoppen"voor een paar bollen...bedankt voor de tip....groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn inderdaad beide mooi.
    Ik twijfel ook bij mijn katoenen, niet vanwege het gewicht , maar vanwege de kleurencombi.
    grtjs weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik houd niet van groen en geel dus ik ga meteen voor de tweede. Het wordt mijn zomerhandwerk in Frankrijk maar wel in acryl. Voelt zoveel warmer aan en ook het gewicht is een factor. Ook mijn handen kunnen dat niet meer aan.
    Heb een fijne week. Stoer van Angus om weer te gaan. Hoeveel keer heeft hij hem nu gelopen?
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wat leuk !!! om al die verschillende versies te zien en je bent al zo ver !!!!! ik ben net gisteren begonnen maar zo leuk om ze bij jou te zien, succes met het haken maar dat gaat zeker lukken vooral veel plezier !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita