maandag 10 februari 2014

Hebben jullie dat ook wel eens !!!!

dat je met iets bezig bent en denkt;! dit bevalt me niet! nu dat had ik me dit haakwerk..
zo zag het er van de week uit, en was er niet blij mee
ik haak met katoen en ik had nog wat acryl liggen, en ben daar mee aan de gang gegaan, en dat haakt veel fijner, plus dat de deken met dezelfde steken anderhalf keer zo groot word en ik denk dat de haak steken beter tot zijn recht komen....
nu wat het experiment werd, word dus nu ook een deken....

Maar kon het toch niet laten, en heb het eerste haakwerk gedeeltelijk uit gehaald en opnieuw begonnen, en dit is het resultaat.....


of ik hier mee verder ga!!! dat weet ik nog niet, misschien dat ik het voor iets anders ga gebruiken, maar daar zal ik van de week eens over na gaan denken,wat ik kan dat garen natuurlijk ook voor iets anders gaan gebruiken....

Allemaal een hele fijne handwerk week, groetjes Joke

15 opmerkingen:

  1. Denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Denk ook dat acryl of een mix acryl/katoen prettiger werkt. En met hetzelfde werk een grotere deken is toch mooi meegenomen. Veel haak-en ander handwerkplezier deze week. Fijn dat je je wat beter voelt.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je het katoenen garen ook maar gebruikt voor iets, het zijn erg mooie kleuren al die bolletjes bij elkaar!
    Ik snap goed dat het katoen wel erg zwaar wordt als je een deken haakt, dus haak ik zelf een babydeken. Misschien een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze bij de mooi van kleur, je hebt gelijk een grotere deken daar je je mooier mee uit de voeten.

    Succes groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een fantastische serie foto's van je kat in de sneeuw!!!! Enig!!!
    Ik heb ervan genoten en zitten glimlachen en dat is mooi meegenomen op een wat grijze maandagochtend.
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind zelf acryl ook prettiger haken, misschien een dekentje voor Simba?
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Katoen is erg mooi, maar misschien niet voor een deken. Vind je acryl ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooier uit, de gele! Eigenlijk is het best leuk om 2 verschillende werken te maken. Ook al door de kleurtjes. Fijne dag met een breeeeeede lach.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er allebei kleurrijk uit maar je moet werken met dat waar jij je prettig bij voelt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond de kleuren die in katoen had gebruikt zo mooi speciaal. Maar ja het moet ook fijn werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze beide mooi... Denk dat je pas ziet hoe het wordt, wanneer je wat verder bent. Inderdaad zie je bij de ene de steken heel goed, maar de gele is zo vrolijk en heeft iets heel speciaals, denk juist doordat de kleuren zijn zoals ze zijn. groeten Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze beiden leuk.
    En ik werk ook met katoen,valt best mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze alle twee mooi, verschillend maar wel mooi! Doorgaan zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo herkenbaar ik ben er mee gestopt omdat ik ook niet blij ben met het resultaat. Maar ik moet zeggen dat de twee van jouw met de acryl erg mooi is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is het de katoen of zijn het de kleurtjes? Ik vind dat felle helemaal geweldig. Maar katoen is gewoon zwaar! En niet zo warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind acryl ook prettiger voor de gehaakte deken. Ze zijn allebei heel mooi, Joke!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita