dinsdag 28 januari 2014

Ik ga overstag......................

 Ik ga mee doen aan het project een randje per week, heb net bij Margriet (web-site) in Zuidhoorn dit pakket besteld, ik ga een regenboog deken maken, zie bij iedereen dat het zo mooi word dat ik er vrolijk van werd, en vanmorgen de knoop het door gehakt...

En werd helemaal blij toen de postbode dit kwam bezorgen vanmorgen:
Ja mijn borduurlinnen van Jookies (web-site) het is zo fijn om mee te werken en zo mooi afgewerkt, het is een plezier om op te borduren.......

Fijne dag allemaal groetjes Joke

Ps: ik zie dat heel veel dames hun Robot weer aangezet hebben, als je je reacties alleen op Google zet krijg je geen Spam, oké je an dan niet meer van buiten af om anoniem, maar daar zit het probleem,

Als ik nu wat minder bij jullie langs kom, dan sorry, maar ik word  tureluur van alle cijfers en letters en er gaat zoveel tijd in zitten.

Dus probeer het zo eens!!!



25 opmerkingen:

Lenie zei

Nou joke jij kan voorlopig vooruit. Mooie kleuren.

Groetjes
Lenie

Irene Pieters zei

Wat een vrolijke sortering, daar word je helemaal blij van!

Gerlily zei

Wat een heerlijk vooruitzicht Joke, kan me voorstellen dat je daar helemaal blij van wordt; prachtige kleuren.

Petra Gerritsen zei

veel knutselplezier :-) !

Simonne Valenberghs zei

Welkom in de club.

Tilly zei

Heel veel plezier met alls, en wat zijn je kleurtjes vrolijk. groetjes Tilly

Jeanny zei

Veel plezier met de vrolijke kleuren!!
Mooie stofjes.
Liefs

Lida zei

Wat een gave borduurstoffen heb je gescoord en die kleuren garen zijn inderdaad om vrolijk van te worden! Puur genieten dus!
Knuffel
Lida

feltfree på Åsly zei

Nou je kunt eventjes vooruit. Mooie kleuren heb je zo bij elkaar.
Ik heb ook de robot er weer opgezet, krijg anders zoveel rare mail.
Fijne dag en succes met haken.
Frederika

Hannie de Beer zei

Hier word je zeker blij van, al die mooie kleuren! Wanneer ga dit haken, vind je daar nog tijd voor, bij alle andere handwerken?
In elk geval, succes!

tiny zei

Dat is inderdaad net een regenboog, prachtig hoor . Veel succes ermee.
Groeten Tiny

Marijke zei

Wat een pracht kleuren katoen heb je voor je deken ik wacht nog op het acryl garen... en ja had ook alles uit gezet maar gelijk bingo 3x spam in 24 uur dus nu helaas anoniem reageren kan ook nu bij mij niet meer.
groetjes van Marijke

Nina-hobbysite zei

Mooie kleurtje katoen. Dit gaat een mooie deken worden. Ben erg benieuwd. Ik vind die lettertjes ook drama, maar cijfertjes gaan mij wel redelijk af.

marga zei

Heb je echt zoveel bolletjes besteld? Je bent wat van plan hoor.
In elk geval wens ik je heel veel blije uurtjes toe met al die mooie kleurtjes.

Groeten
Marga

Ineke Hulzebos zei

Prachtige kleuren! Succes!

Liefs, Ineke

Amarins zei

Ben jij de ontvanger van al die prachtige bolletjes, had ze al voorbij zien komen bij Margriet haha. Veel plezier ermee, dat wordt een prachtige deken. En dan ook het randje meedoen, super! Ik doe ook beide en het is prima te doen en o zo leuk. Veel plezier.

Miny zei

Mooie kleuren heb je uitgezocht, succes.

Groet Miny

AnitaS zei

Wat een mooie kleuren zijn het. Veel plezier met haken.

Guusje, zei

Wat een mooie kleuren haakgaren heb je gekozen en wat leuk dat je meedoet. Het linnen ziet er prachtig uit ben erg benieuwd wat voor moois je hiermee gaat maken.

Corina zei

wat een vrolijke kleurtjes, veel haakplezier daarmee. En veel plezier met je mooie borduurstoffen. (en ja, die letters/cijfers zijn een ergernis, ik heb ze ook uit staan, en heb zeer weinig last van spam)

Willy zei

Prachtig al die kleuren, hier word je toch blij van. Ik heb anonieme bezoekers uitgeschakeld en krijg nu geen spam meer. Veel borduur- en haakplezier. Kram!

Willeke zei

Oh ja die robots..... jij bent niet de enige die gek wordt van die letters en cijfers hoor.....
ik probeer het niet eens meer....
Dán maar geen reactie!

Leuke plannen heb je!

groetjuzzzz

Anita Vlijtige Handjes zei

Wat een vrolijke kleurtjes. Ik zit nog op een paar kleuren te wachten en dan kan ik ook verder.
Groetjes Anita

Annelein zei

Ohhhh.... wat wordt ik hier hebberig van...*Ü*...

Margriet zei

leuk om te horen dat de bolletjes goed zijn aangekomen! bedankt voor de link en heel erg veel haakplezier gewenst met je regenboog! Ik zal tzt weer eens komen kijken naar het resultaat ;-) Hartelijke groeten, Margriet