donderdag 2 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar allemaal...................

De eerste UFO is af..............................voor 2014
Wat gaat dit jaar worden !!!!!!!!!!! geen idee........... maar; heb me voorgenomen niets voor te nemen, en dan maar hopen, dat wat ik wil doen, ook allemaal gedaan gaat worden!!!!!!!!!! we zien wel!

In ieder geval ga ik mee doen met het project van Annelies en Simone, een randje per week (info)

Wens iedereen een hele fijne dag toe................

Groetjes Joke

18 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Goed zo, geen voornemens, gewoon lekker bezig zijn met wat je leuk vindt. Leuke ufo weer. Groetjes van Joke

Hilde zei

Van goede voornemens geraak je toch maar ongelukkig als je ze niet nakomt. Elke dag genieten van wat je doet en tegenkomt dan is het zeker een gelukkig jaar.
Groetjes

Tilly zei

Heel verstandig Joke, als je geen voornemens maakt dan word het zeker een goed jaar. Leuk dat je mee doet met de randjes.
groetjes Tilly

Else zei

Ik wens jou ook een goede gezondheid toe en verder een gelukkig en liefdevol jaar! knuffel Else

Jeanny zei

Geen voornemens, die heb ik ook niet, gewoon doorgaan. Mooi is het borduurtje geworden.
Liefs

Lida zei

Prachtige affo! Wat is het een schitterend werk geworden, ben benieuwd wat je er mee gaat doen, niet ergens in een kast stoppen hoor! Knuffel
Lida

Simonne Valenberghs zei

Hallo joke ik heb het voornemen gemaakt om de dagen te nemen zoals ze zijn en om vooral te genieten van het leven .
Ik wens jullie nog het allerbeste voor het nieuwe jaar.groetjes Simonne.

Mary zei

This is beautiful.
Happy New You to you and Angus. May it be filled with happiness and love. Your friend across the pond.

Guusje, zei

Ook voor jouw een gelukkig nieuw jaar wn. Wat fijn dat je meedoet met het project. Je eerste borduurwerk is prachtig.

AnitaS zei

Wat een prachtig borduurwerk is het weer geworden. Ik hoop dat je in het nieuwe jaar nog vele mooie dingen maakt. Hier ook geen voornemens.

Carin zei

Pracxhtige affo !!
Groot gelijk om geen voornemens te nemen... doe ik ook niet.
Ik ga ook meedoen aan randje per week, heb er zin in.

Nog de beste wensen voor 2014 !

Our photos zei

Leuke ufo weer. Groetjes Sonnja

Lenie zei

Joke de aller aller beste wensen voor dit nieuwe jaar. Hoop voor je dat het allemaal wat beter gaat dan het afgelopen jaar.

Groetjes
Lenie

Corina zei

Ook voor jou een heel goed en gelukkig 2014 gewenst! Je eerste AFFO is prachtig!

Elly (creatieveling Elly) zei

Mooi werk en succes met je randje

Ans zei

Ook voor jou en je dierbaren de allerbeste wensen!

Nana zei

Das sieht ja toll aus!!!!

Nana

baukje zei

Prachtig werk heb je weer afgeleverd... Voor jou en de jouwen ook een gezond envredig nieuw jaar.
Xxx