zaterdag 7 december 2013

Winter is begonnen...........................

Afgelopen donderdag was het dan zo ver, het begon te sneeuwen , en zo ziet het er dan nu uit... Arme Angus, .........


 Kreeg dus van de week een brief van de pijnpoli hier, en daar moest ik dingen invullen, waar zoal de pijn zat. Moest woensdag naar Aljo, en heb hem gevraagd om mijn druk punten op te schrijven waar ik dus pijn heb, nu dat werd een uur van de marteling, want er is dus geen plekje op mijn lijf dat niet zeer doet. Ik lijk wel een kerstboom. Ik ben heel blij met Aljo,eindelijk heb ik een fysiotherapist gevonden en nog wel een Nederlander, die eindelijk in de gaten heeft, waar het allemaal omdraait. Hij belt zelfs vrienden op, in Duitsland, die met pijn patiënten werken, en probeert op alle mogelijke manieren, een manier te vinden om mijn pijn te verlichten, want wat ik ook als pijn stiller neem niets helpt! heb morfine tabletten,Ketogan en injecties en zelfs daar reageer ik niet op! ( ik gebruik het dan ook niet meer, want het afkicken is erger dan de pijn) Op het moment gebruik ik DSMO (info website). Vraag met niet wat het is!en wat het doet! (het is letterlijk en figuurlijk een paarden middel , wat door de dierenartsen word gebruikt) (Info:) maar het word onder de tafel aangeraden als een hulpmiddel! het was de voorloper van de aspirine,  ik gebruik het nu 2 weken! en ik ga er gewoon mee door, en zie wel wat het opbrengt...... Wat het wel voor me heeft gedaan, is dat mijn nieren beter werken, Het word verkocht in crème, drinkform en hier in Zweden in poeder vorm.
 Maar ondanks alles, geven we de  moed niet op,en donderdag zijn Margit en ik ons gebruikelijke wekelijkse uitstapje gaan maken. Op het moment zijn overal de kerstmarkten in volle gang, en je ziet echt het meest mooie handwerk.










Ik wil iedereen bedanken voor de steun die jullie me op het moment geven, het doet me goed. Tot van de week................

Fijn weekeinden allemaal liefs Joke

31 opmerkingen:

Corina zei

Heel veel sterkte met alle pijn, wat naar zeg! Zo, gelijk een flinke berg sneeuw bij jullie! En mooie foto's van de kerstmarkt, leuk!

M Verheij zei

Joke,ik heb ook Dsmo zalf gebruikt.Je merkt het pas na 3 dagen alleen je gaat zelf naar uien ruiken en je smaak veranderd ook.Neem dit even voor lief,want de zalf helpt echt.Succes.
Maaike

Mon jardin en ik zei

Een witte kerst wordt het dus. Tenminste daar lijkt het wel op. Hard werken voor Angus maar jullie hebben vast wel een snöslunga.
Hoop zo voor je dat je iets zult vinden dat je pijn echt duidelijk verlicht. Fijn weekend.
Kram
Anje

Chris zei

Dat wordt dus weer op het dag klimmen en sneeuw ruimen voor Angus. Ziet er wel mooi uit hoor.
Wat leuk, die bemoediging van Maaike! Hoop dat het bij jou ook het goede effect heeft.
Heerlijk Joke, al die kerstmarkten en vooral dat je daar samen met Margit van kan genieten!! Heel fijn weekend hoor.

Birgitte aka Bietje zei

Arme Joke, ik weet dat je geen medelijden wilt, dus veel sterkte. Gelukkig woon je in het meest fantastische winterlandschap. Geniet van je spectaculaire uitzicht. Daar dromen wij hier van.

Miny zei

Wat veel sneeuw in een paar dagen, ziet er wel mooi uit. Je kan er gelukkig nog wel door om de kerstmarkten te bezoeken, want die zien er gezellig uit.
Wat goed dat je dat op kan brengen, sterkte.

Groet Miny

Miny zei

Wat veel sneeuw in een paar dagen, ziet er wel mooi uit. Je kan er gelukkig nog wel door om de kerstmarkten te bezoeken, want die zien er gezellig uit.
Wat goed dat je dat op kan brengen, sterkte.

Groet Miny

AnitaS zei

Wat veel sneeuw al. Mooie al die kerstmarkten. Ik wens je veel sterkte bij je pijn.

Jessie zei

Prachtige winterse plaatjes echt al kerstsfeer,en heerlijk al die markten met prachtig handwerk!

Lenie zei

Joke wat ziet dat er gezellig uit die sneeuw. Heerlijk. Wat ontzettend sterk van je om gewoon door te gaan met leuke dingen doen ondanks je pijn. Heel veel sterkte.
De reis naar Zweden van mijn man is goed verlopen hoor. Hij heeft er van genoten.

Groetjes
Lenie

Simonne Valenberghs zei

Amaai zoveel sneeuw al;mooi is het wel als je er niet teveel door moet. Ik wens je nog veel sterkte met de pijnbestrijding
want altijd pijn ,,,ik kan er van mee praten maar bij mij is het redelijk onder controle.
veel groetjes van Simonne

tiny zei

Wat een sneeuw, nou ik vind het beter dan de regen van hier, maar daar zal Agnus het wel niet mee eens zien, al dat ruimen. Fijn dat je nu eindelijk zo'n goede fysio gevonden hebt, die ook echt probeert te helpen, en dan probeer je zelf het paardenmiddel, baat het niet schaad het niet (hoop ik) Fijn weekend.

feltfree på Åsly zei

Dat ziet er erg uit naar een witte kerst. Hier verwaaid nog steeds alles. Het is wat hogeropgelegen wel wit.
Succe met de behandeling en medicijnen. Liefs Frederika

mieke zei

Sterkte voor Angus , voor het sneeuwruimen, de komende maanden !
En voor jou voor de pijn.
Tijdens het gebruik van de dsmo had ik het idee, dat de reuk gewoon door mn porien naar buiten kwam !

Rian, zei

Ik hoop dat je baat hebt bij het paardenmiddel!
Fijn dat er nu 'echt' naar je gekeken wordt;
En wat een pak sneeuw meteen, Joke. Ja, Angus moet weer aan de bak hoor. Dit is de andere kant van de Zwedenmedaille. Er zal in de loop van de winter nog wel een metertje bijkomen, denk ik zo.
Meis, heel veel sterkte met alles, en geniet van al die mooie handwerkspullen die je op de kerstmarkten vindt.
Dagdag

Gera zei

Wauw wat een sneeuw al! Hier sneeuwde het gisteren regelmatig maar het bleef niet liggen. Gisteravond heel even, maar het was zo weer weg.

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt!! En ben blij te horen dat je een goede therapeut hebt gevonden die goed met je meedenkt!
Wens je succes bij de arts. Hoop dat hij/zij iets voor je kan doen!
Sterkte en natuurlijk van harte beterschap!!

groetjes, Gera

Jeanny zei

Zo dat is sneeuw!!!
Lieve Joke wat ben je toch een kanjer, petje af voor je!
Liefs

Ineke Hulzebos zei

Wat een ellende, zoveel pijn, nu hoop ik voor je dat de pijn een beetje wegzakt met het paardenmiddel. Je hebt prachtige foto's geplaatst van jullie winter en wat een mooie handwerkjes zie ik voorbij komen.

Sterkte, beterschap en fijn weekend

Marjan zei

Heel veel sterkte, Joke! Het zijn wel prachtige winterplaatjes...

baukje zei

Oh wat erg al die sneeuw. Ik vind het alleen leuk vanachter het raam. En dan ook nog zoveel pijn hebben , wordt dat erger met die koude sneeuw erbij?
Wel heel goed dat je je vaste uitstapje hebt gedaan en wat hebben jullie een mooie dingen gezien!!!!!!!

GRANNY'S HOUSE zei

Zo dan, het is gelijk een heel pak bij jullie, werkt ook niet echt voor je pijn.
Hopelijk kunnen ze daar wat voor je vinden Jookje, sterkte meisje.

Knuf Ines

Liesbeth Wessels zei

Wat een pijnpunten, geen wonder dat je niet goed voelt. Fijn dat je iemand hebt gevonden die je verhaal zo serieus oppakt. Hoopt dat het veranderingen oplevert.
Ik vind die sneeuw prachtig, maar ik snap dat het voor jou ook betekent dat je wellicht nog meer last hebt en moeilijker naar buiten kan. Heel goed dat jij toch je uitje hebt laten doorgaan, groeten van liesbeth

Willy zei

O Joke, ik wil wel ruilen, de sneeuw dan, niet die pijnlijke plekken. Hopelijk vind je daar enige verlichting in en als het moet dan maar met een paardenmiddel. Laat Angus ook maar oppassen. Hopelijk vallen je uitjes niet in het water (lees sneeuw). Deze markt ziet er leuk uit. Fijne zondag en dikke kram!

Renee Posthuma zei

Heel veel sterkte en ik hoop dat er een middel is om de pijn weg te nemen.De kou bij jullie zal zeker niet meewerken maar wat is het wonderschoon bij jullie.Daar word je wel stil van.

Hannie de Beer zei

Sterkte met alles! Ondertussen geniet je maar even van de leuke Kerstmarkten. Bij jullie is het zeker de moeite waard, met al die fraaie handwerken!

Janny de Roo zei

Het lijkt me heerlijk daar eens te mogen rondlopen op die marktjes....! Joke sterkte en hoop dat de fysiotherapeut wat voor je kan betekenen.

miekenoor zei

Stel nou dat het fibromyalgie is, hè? Daar las ik laatst over dat ze iets hebben gevonden waar het door komt! Een zenuwprikkel in de hersenen ergens. Maar ja, je moet eest weten WAT het is dat je pijn veroorzaakt natuurlijk. Dit begint wel ergens op te lijken, hè

miekenoor zei

Stel nou dat het fibromyalgie is, hè? Daar las ik laatst over dat ze iets hebben gevonden waar het door komt! Een zenuwprikkel in de hersenen ergens. Maar ja, je moet eest weten WAT het is dat je pijn veroorzaakt natuurlijk. Dit begint wel ergens op te lijken, hè

miekenoor zei

Stel nou dat het fibromyalgie is, hè? Daar las ik laatst over dat ze iets hebben gevonden waar het door komt! Een zenuwprikkel in de hersenen ergens. Maar ja, je moet eest weten WAT het is dat je pijn veroorzaakt natuurlijk. Dit begint wel ergens op te lijken, hè

Annelein zei

Hier vanuit een sneeuwloos Nederland lijkt het landschap daar natuurlijk geweldig!!!

Sterkte met alles.

Lieve groet,
Willeke

petronella zei

Geweldig die kerstmarkten! Veel sterkte en ik hoop dat je baat zult hebben bij het middel!