zondag 29 december 2013

Dit is mijn laatste blogje van het jaar................

Zo ver ben ik op het moment, het is zo leuk om te doen, verstand op nul, en genieten van de kleuren....
Rice sticth (wat ik alleen doe is, ik maak eerst een kruissteek en dan pas ga ik de kleine steekjes invullen)
 Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor alle steun en lieve woorden, die jullie me hebben gegeven,in het afgelopen jaar. Het heeft me goed gedaan, om te weten, dat ik zoveel log-vrienden heb, die me steunen in moeilijke momenten, en me af en toe net even dat duwtje hebben gegeven, om weer aan iets nieuws te beginnen.

Ook namens Angus wil ik jullie bedanken, voor het bezoeken van zijn web-site, dat geeft hem vreugde ,om erop uit te gaan, en zijn momenten te kunnen delen met jullie..............

Wij wensen iedereen een hele fijne jaarwisseling toe, en voor 2014 een heel gelukkig, gezond en liefdevol jaar, met heel veel inspiratie , zodat we volgend jaar weer schitterend mooi handwerk voorbij zien komen, waar we inspiratie van op kunnen doen, en! ik hoop vele dames weer eens te mogen ontmoeten als ik in Holland ben..................

Veel liefs Joke en Angus en tot volgend jaar........................

29 opmerkingen:

tiny zei

Ook voor jullie in 2014 veel geluk een goede gezondheid en veel creativiteit. Agnus bedankt voor al je mooie natuurfoto's ik geniet er van om ze te bekijken. Misschien tot 2014 .... ergens. Groeten en dikke knuffel Tiny

Tilly zei

Bedankt voor alle moeit die je doet om een blog te maken en natuurlijk ook Angus.Een goed 2014 voor beiden.
Liefs Tilly

Ineke Hulzebos zei

Hallo Joke en Angus, ook ik wil jullie beide een zeeg gelukkig creatief 2014 wensen.
Even over de foto van je prachtige handwerk, je schreef mij dat ik het eens moest proberen, maar ik heb het nog nooit gedaan, is het moeilijk? Kun je mij in een paar woorden zeggen hoe dit gaat?

Liefs, Ineke

AnitaS zei

Ik wens jullie een prettige jaarwisseling en een mooi 2014. Ik hoop dat je nog vele mooie dingen op je blog laat zien.

Ineke B zei

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en een gezond, voorspoedig en creatief 2014!

Je borduurwerk is weer prachtig!

Liefs, Ineke

Marion zei

Lieve Joke.

Ook voor jullie een knallend uiteinde en voor 2014 een spetterend, gezond, liefdevol en creatief jaar toegewenst.

Lieve groetjes van Marion

foekie's fashion zei

Ik wens voor jullie ook een gezond en creatief jaar toe. En ik hoop dat wij elkaar ook in het nieuwe jaar weer op onze blogs mogen ontmoeten. Groetjes van Joke

Lida zei

Je handwerk is natuurlijk weer prachtig en zo schitterend en kleurrijk, maar ik verwacht natuurlijk van jou niets anders en ik wens jou en Angus voor dit nieuwe jaar een goede gezondheid, geluk, vrolijke momenten en vooral veel creativiteit!
Knuffel
Lida

quiltlodge gerda zei

Oh joke, wat moooooi!
Natuurlijk ook voor jou alle goede wensen voor het nieuwe jaar waarin jullie hopelijk samen weer veel zullen genieten van jullie prachtige land en jouw prachtige handwerken. Liefs, gerda

Jeanny zei

Joke en Angus een fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2014.
Liefs

Tony zei

Hallo Joke, het is weer super. Nog bedankt voor de patronen.Leuk die Log Cabin patronen.Fijne jaarwisseling Groeten Tony

marga zei

Ik wens jullie ook alle goeds toe voor 2014.
Groeten
Marga

Joke Lindevrouw zei

joke ook voor jou wens ik een voorspoedig, gezond en vooral creatief jaar toe! hartelijke groeten je naamgenoot Joke Lindevrouw

Quibi zei

Lieve Joke, je bent weer met prachtige kleurtjes in de weer!
Voor jou en Angus wens ik een gezellige jaarwisseling en veel gezondheid en geluk voor het nieuwe jaar!

dikke kus

Dekenstikster zei

Ook jullie wens ik een heel gezond , goed en gelukkig 2014 toe! Groeten, Wilma

Corina zei

Prachtig borduurwerk Joke, ik wens jou en Angus ook alle goeds voor 2014!

Willy zei

Prachtig Joke. Voor jullie ook een heel mooi en vooral gezond 2014. Lieve groet,

Anny zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar.
En .. je borduurwerk is zo mooi. Het lijkt net een grote quilt.

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk. Philana en ik wensen jullie ook een fijne jaarwisseling en een geweldig 2014 met veel warme vriendschappen, creativiteit en voor jouw minder pijn.

Our photos zei

Wij wensen jou en Angus een prettige jaar wisseling
Tot volgend jaar,
Richard, Sonnja & Beertje Zonn

Noor zei

Prachtig borduurwerk maak je Joke!
Dank voor de lieve wensen, ook jullie wens ik een fijne jaarwisseling en voor 2014 alle goeds!
Warme groet, Noor

petronella zei

Wat was je weer produktief de laatste weken! Fijne Jaarwisseling!

Willeke zei

Alle goeds voor 2014 voor Angus en jou!
Dat spreekt vanzelf! ;)

Homemade Home zei

Ik wens jullie alle goeds voor 2014.
Bedankt voor je lieve reacties.
Lieve groet Nelly

* * * orangery - stitchery * * * zei

Ik wens je een creatief, gezond en geweldig 2014, zonnige groeten uit Rio, Alice

Els zei

Een heel fijn creatief 2014!

Mormors web zei

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt. Oh, een creatief blog; dat ga ik zeker volgen.
Godt Nytår til dig i Sverige.

Our photos zei

Julie ook een gelukkig nieuwjaar!
Big hug, Sonnja

Paula zei

Welkom in hetnjaar 2014,met de beste wensen