dinsdag 19 november 2013

Of dit even mijn laatste sjaal gaat worden....

dat weet ik nog niet!

Een paar maanden geleden kreeg ik van mijn buuf Ingela deze hand-geverfde wol, dus daar moest ik was mee doen! Nu dit is het resultaat......

Het is een eigen ontwerp, geboren uit noodzaak, omdat hij niet mooi viel, en ik dacht wat moet ik daar nu mee! dus dubbel gevouwen en aan elkaar genaaid, maar toen was die naar  niet mooi, dus wat moest ik daar nu mee! een koord gemaakt en die er in genaaid, en voilá een mooie sjaal.
Fijne week allemaal groetjes Joke

Ps. Oproepje voor Mien kan je me even mailen, ivm met wat je me gevraagd hebt in Veldhoven.

15 opmerkingen:

  1. De sjaal ziet er toch mooi uit, Joke!
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je toch heel creatief opgelost allemaal! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie oplossing zeg. Jij zit er komende winter warmpjes bij! Prachtige resultaten!!!

    groetjes en dank voor de felicitatie (we zijn er ook erg blij mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren Joke. Jij zult echt geen last van de kou hebben.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na wat aanpassingen is hij toch mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi geworden en nog een eigen ontwerp ook helemaal geweldig,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit Joke. Goede oplossing heb je er voor gevonden.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor Joke, en op een goeie manier opgelost. Ja, je hebt nu wel een voorraadje, je komt de winter zo wel door!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een beetje van het patroon en een beetje van jezelf en je hebt echt een geweldig leuke sjaal, ook leuk om met een slag aan elkaar te naaien als hij lang genoeg is!
    Denk dat ik maar eens langs moet komen om wat te lenen! Grijns!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even bijgelezen Joke. Jij hebt geen kou deze winter. Is het niet om je nek heb je voor andere plaatsen ook nog genoeg.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij kan de winter wel komen! Jij bent er klaar voor! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita