donderdag 14 november 2013

Ja ben ik de ban van sjaals breien en haken op het moment.

Toen ik in Holland was ben ik naar Hoorn geweest, en daar is een wol winkel; om te smullen ,en een hele leuke meneer Wilbert, (Wilbert zijn web-site) die zo heerlijk over zijn wol kan praten, dat je verkocht bent, maar dat brengt wel  mee, dat je zijn hele winkel , leeg zou willen kopen, (maar dat hebben we niet gedaan, maar wel wat wol meegenomen) , om de winter breiend en hakend door te brengen.
Nu zal het niet koud hebben van de winter.

Fijne dag allemaal, ga zo naar de fysio.

Groetjes Joke

21 opmerkingen:

  1. Jeetje al weer zo'n mooie sjaal.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, deze is ook weer echt schitterend, Joke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie sjaal en zo leuk al die verschillende kleuren!
    Sterkte bij de fysio, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die winkel is ook mijn favoriet! Ik ga elk jaar naar de Weefmarkt in Hoorn, dat is altijd in juli. De markt is al een topper, maar een bezoekje aan Schouten is een must. Heel verstandig, dat je van alles mee genomen hebt, want hij heeft een supercollectie!
    En nu al weer een mooie sjaal klaar... Heb je wel genoeg voorraad?
    Sterkte bij de fysio daarna maar weer wat gymnastiek met je handen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie sjaal,en als het echt koud word kan je maar beter een paar klaar hebben liggen:-):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, Joke. Brei je een gedeelte dubbel om het eind door te steken? Leuke oplossing.
    Dagdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dacht ik het niet....als er een schaap over de dam is volgen er meer....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A, ik zie dat je er weer bent. Leuke sjaals. Mail je binnenkort . Moet nu naar mijn werk. Haak/brei ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk die sjaal Joke. ziet er heerlijk comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En al weer zo'n mooie sjaal. Je bent goed op dreef.
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook weer zo mooi, en die kleuren..... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een hele mooie Joke! prachtig gebreid. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie dassen ben je aan het breien! Hier zijn mijn vriendinnen helemaal in de ban van het breien van de Baktus, een sjaal die in een punt begint en ook weer zo eindigt, ik vind het verleidelijk om ook aan te beginnen, maar ik heb al een fijne sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En alweer zo'n prachtige kleur!!!!
    Mooi die diepe warmen kleuren die jij gebruikt.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat verloop garen.
    Ik ben nog steeds sjaals aan het haken.
    Nu een 'skarf ' voor de dochter van mijn nieuwbakken schoondochter.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita