woensdag 2 oktober 2013

Totaal van bloemen staat nu op

160
Ik merk nu wel dat ik veel meer tijd over hou, sinds ik nog maar 1 a 2 maal per week blogjes kom kijken, ik geniet dan ook veel meer, omdat er dan veel meer te zien is op jullie site, dan elke dag, en zo krijg in het weekeinden een inspiratie om mijn week door te komen.

De winter is in aantocht, dus kan met wat inspiratie doen, want je komt niet veel de deur uit.

Op het moment ben ik in de ban van haken en breien, zal wel komen omdat ik me nu heb aangesloten bij de breiclub.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe groetjes Joke

26 opmerkingen:

  1. Een regenboog van bloemen, leuk zo allemaal bij elkaar.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je je schema aanpassen. Vroeger zat ik ook 's morgens mijn weblogjes te lezen en er op te reageren. Hield in dat ik veel te lang stil zat. Probeer nu nog wel alles te lezen maar reageren is wat minder geworden.Jouw bloemen zijn erg mooi van kleur en fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een tuin vol heb je bij elkaar gehaakt, ziet er fleurig uit. Echt lekker om in de winter onder de lente te kruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das niet mis, je hebt er een hele tuin bij.

    Knuf Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kleurige bak is het! En wat leuk dat je bij die club bent gegaan! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waauw, jij gaat snel, ik moet er nu nog 60 van de 384. Staat erg leuk zo in het doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent me er toch een, zeg! Nu weer bezig met een complete bloementuin. Wat wordt het mooi! Veel plezier met het maken en straks lekker genieten. Als je zo door blijft gaan, kun je er binnen de kortste keren onder kruipen.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel gezellig uit, zo met al die kleurtjes. Daar wordt je vrolijk van in de winterdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat leuk, Joke!! Geweldig, al zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bloemen zien er mooi uit!
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die bloemen....gaat het een kleed worden? Ik zit de laatste weken ook weer te haken.....blijft toch leuk. Lieve groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig al die bloemen,ik kijk al uit naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je site bekeken, moest even wennen aan dit sjabloon. Klopt het is zeer verslavend het bloggen. Maar wel heel leuk. Leuk dat je naar veldhoven gaat, zal zeker wennen zijn zo vroeg en lang donker in zweden.
    Nou nice weer een plekje waar ik kom aanwaaien groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze doos vol is al een lust voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een bloemenpracht. Mooi hoor.
    Dat gaat een fantastich kleurrijk kleed worden.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzetten leuke bloemetjes, ja het is een hele klus, maar het resultaat is nu al leuk,laat staan als ze straks allemaal aan elkaar zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zeg, al die verschillende kleurtjes, lijkt wel een regenboog!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hej Joke,

    Via Willy (Tjorven) vind ik jou weer terug. Ik kwam best wel vaak bij je kijken, maar na de weblog verhuizing naar wordpress, was je helemaal uit beeld. Leuk je weer te zien, en ook geweldig, dat je nog steeds zo enorm creatief bezig bent. Kom vast nog wel eens terug hier.
    Groetjes, Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha leuk dat je ook bloemen haakt!!Zal regelmatig even bij je komen spieken. Mooie kleuren!!Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, het ziet er nu al leuk uit.
    Is het niet fanatiek in de mutsen, dan maar fanatiek in de bloemen !
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, het ziet er nu al leuk uit.
    Is het niet fanatiek in de mutsen, dan maar fanatiek in de bloemen !
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, het ziet er nu al leuk uit.
    Is het niet fanatiek in de mutsen, dan maar fanatiek in de bloemen !
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Joke, Ik ben met 5 vrouwen begonnen met breien aan een breirol me doen 1 blokje per maand.In ben benieuwd wanneer het afkomt.Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk hoor al die bloemen! En jij ook een hele fijne dag!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel verstandig om te reduceren met het logjes lezen! Dat slokt een hoop tijd op he? Ik doe het ook niet meer elke dag. Leuke bloemetjes heb je al gehaakt! Een heerlijk werkje om lekker bij de Tv te doen of tijdens het koffie drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi, al deze bloemen in verschillende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita