dinsdag 17 september 2013

Zo weer wat kleine dingetjes af

Ik heb het 2 de gedeelte van mijn bezemsteek haakwerk aan de achterkant van het anderen kussentje gezet, het was leuk om te doen, nu opzoek naar wat nieuws.

Tevens alvast weer begonnen met de mutsjes voor Save the Children, want jookje zonder breiwerkje naast haar, is niets.

En mijn weef experiment heeft weer een vervolg, ik ben allerlei verschillende garens aan het uitproberen, best leuk om het resultaat te zien.

Fijne dag groetjes Joke

22 opmerkingen:

Pytsje zei

Wauw dat kussen vind ik echt prachtig!

Liesbeth Wessels zei

Leuk dat kussen, lijkt me een leuke techniek. groeten van liesbeth

Gerlily zei

Leuk geworden. Joke, ik kan je niet bijhouden hoor, je gaat als een speer met alles. Brei ze!

Hannie de Beer zei

Een erg leuke techniek voor dit kussen! Je werkt hard hoor!

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig, vooral dat kussen.

Groetjes
Ines

Our photos zei

Wat leuk om te zien dat je zo fijn bezig ben!
Groetjes, Sonnja

Simonne Valenberghs zei

Een mooi kussen is dat.

AnitaS zei

Mooi kussen. Fijn dat je zo lekker bezig bent.

Chris zei

Dat kussen ziet er leuk uit joh. Er zal wel heel wat garen in gaan zitten. En je mutsjes, dat blijft natuurlijk ook ontzettend leuk. Even zo'n werkje tussen door, ja dat is wel wat voor jou.
Fijne avond en fijne alles!

Wietskes Quilts zei

Fijn dat je de vaart er weer in hebt!

Rian, zei

Wat een mooi kussen, Joke. Wat ben je toch rap, dat het nu alweer klaar ligt. En een nieuw begin voor een serie mutsjes... Dat geweven stukje vind ik ook erg leuk.

marga zei

Dat ziet er allemaal gezellig uit.
Groeten
Marga

feltfree på Åsly zei

Wat leuk om zo met verschillende dingen bezig te zijn. Ik heb eens gezocht naar het bezemsteel haken. Het zier er leuk uit, misschien ook maar eens proberen.
Liefs Frederika

Tony zei

Hallo Joke, wat ben je toch actief. Het quiltje wodt heel mooi. Prachtige kleuren. Groeten Tony

Corina zei

Wat mooi als kussen!

Marjan zei

Wat een mooie techniek is dat, bezemsteel haken! Prachtig kussen geworden. Je quiltje uit je vorige logje vind ik schitterend: heel mooi kleurverloop.

Lenie zei

Ziet er ook al weer zo mooi uit dit kussen Joke. Succes weer met de mutsjes. Worden het er weer zo veel?

Groetjes

Lenie

Lida zei

Wat is je kussen gaaf geworden, dat vind ik dus echt leuk! Nu je bent wel een mutsen breister zeg, wat een lieverdje weer, mijn Mams is vandaag begonnen met die hele kleine mutsjes voor flesjes, ook voor het goede doel!
Knuffel
Lida

* * * orangery - stitchery * * * zei

je bent een super breister zeg, wat een mooie steek heeft het kussen. en het mutsje is zo schattig. zonnige groeten uit Rio, Alice

marijna zei

Wat een leuke haaksteek is dat!

Willy zei

Leuk Joke, dat bezemsteelpatroon. Ik heb er ooit een sjaal van gemaakt, maar een kussen is ook erg mooi.
Fijn weekend, kram!

quilting Jeannet zei

Meid wat leuk je weefexperiment! Laat je het zien in Veldhoven als het van het getouw af is?? Hartelijke groet, Jeannet