woensdag 7 augustus 2013

Zo ben met een nieuw project gestart van de week,

 want miste het borduren, ik had nog veel van het garen over van mijn vorige merklap, en wat ik ook zeg, ik koop geen nieuw garen, totdat mijn dozen leeg raken, of dat ik een kleur nodig heb......want ik kan zelf wel een winkel beginnen............

Fijne dag allemaal, vandaag een rust dag, het is klam en we hebben vannacht aardig wat onweer gehad, dus de stekkers gaan er vandaag uit, en dan word het verplicht borduren, erg hé!!! haahahhahaha en opruimen, en ja dat is erg......................brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Fijne dag allemaal groetjes Joke

25 opmerkingen:

  1. Weer een heel mooi project. Ik vind het jammer dat ik nog geen moed heb om aan borduren te beginnen. Ik heb genoeg liggen. Maar moet te veel uitzoeken om het weer op te pakken. Als je nog een kleur nodig heb mag je het laten weten ik heb ook heel veel DMC. Het wordt dan bij je thuis bezorgd. Gelukkig gaat het quilten wel. Groeten uit een warm Nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het Welkom staat er al op. Wat weer een project Joke!!!! Echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet anders zeggen..,,,/////PRACHTIG.....

    Groet Annemieke..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurwerk.
    ben ook aan het aftellen tot wanneer ik terug mag borduren.

    Groetjes, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, dat gaat weer een heel intensief borduurwerk worden, dat is aan jou wel toe vertrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend borduurwerk alweer!

    Een hele fijne dag!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi project week. Heel veel plezier met borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, Joke, waar begin je nou weer aan? Wat een uitdaging, prachtig patroon. Heb je nog wel plek om het strak neer te hangen? Volgens mij moeten jouw muren al lang vol hangen met allerlei moois van jouw hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat belooft weer wat, Joke. Heel mooi. En al meteen een mooi stukje te showen. Ik ken hem alleen in het rood, maar dit wordt weer veel mooier, net als je vorige hoogstandje.
    Veel plezier ermee.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lap gaat dat worden. Toevallig afgelopen dagen weer in mijn handen gehad met het opnieuw rangschikken van mijn patronen!!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Johanna

    That's a lovely new start!
    Have a good day (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtproject waar je mee van start bent gegaan. Mooi ook in die kleuren.
    Ja je kunt beter borduren dan dat saaie opruimen.
    Groetjes en succes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kunt er geen genoeg van krijgen lijkt mij.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een prachtig project. Succes en we zien je vorderingen wel.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joke, wat een prachtig nieuw project! Succes ermee, groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een prachtig patroon. Jou, kennende:volgende week klaar? Ha, ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig patroon heb je weer uitgezocht om te gaan maken. En gelijk al zo'n groot stuk geborduurd. Veel plezier ermee, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel borduurplezier, je hebt weer iets heel moois uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi project ben je gestart. Hij is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat vele al gezegd hebben; Weer een prachtig stuk aan het worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hej Joke, helemaal niet erg toch zo'n verplicht dagje. Dit is al weer een erg mooi begin. Kram!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita