dinsdag 13 augustus 2013

Op het moment is het noodweer hier

dus verplicht binnen zitten, al van af vorige week vrijdag, alles is letterlijk in het water gevallen . Wij kunnen de deur op het moment niet uit, want de weg hier staat onder water, dus we lopen het risico niet dat als we over de weg rijden, er op eens geen weg is........................ plus dat we af en toe zonder stroom zitten, we hebben veel bliksem en onweer gehad , dus alle stekkers zijn eruit, en dat betekent ook geen computer.......................

Dus wat doe je dan; Nu mijn kamer, heeft er in maanden niet zo netjes en opgeruimd uit gezien, kan alles weer vinden (ahum)
Helaas van borduren komt niet veel terecht, want als je geen licht hebt.......dus wat doe ik dan maar....
 Ja breien en mijn totaal van mijn mutsjes staat nu op.............
70
Raak nu aardig door mijn wol heen, ga door totdat het op is, en dan zien we wel weer verder.......

Fijne week allemaal groetjes Joke de stekker gaat er weer uit...................

31 opmerkingen:

  1. Elk nadeel hep zijn voordeel. Geen electriciteit = opgeruimd hobbyhok + veel mutjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier gaat dat ook zo, onweer dan meteen alle stekkers eruit en de stroom valt steeds uit. het plattelandsleven hè.........

    Wat leuk om je kamer te zien, die quilts tegen de schuine wand staat heel leuk. Mijn rechte muren zijn vol dus ik denk ook dat ik maar eens met de schuine begin!
    Lekker breien maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop voor je dat het weer rustiger wordt. Hier is het gelukkig beter. Maar het is vast ook fijn werken in een opgeruimde omgeving waar alles voor handen ligt.
    Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch nog ergens goed voor, lijkt het...! Na regen komt meestal zonneschijn....
    groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat verlelend dat je de stekker er uit moest trekken, maar je hobbykamer is weer fijn opgeruimd!
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er verveelt niets zo gauw als slecht weer. Normaal zou dat geen probleem zijn maar zonder stroom worden de mogelijkheden beperkt.
    Maaaaaar jou kamer ziet er pieko bello uit hoor.
    Dus dat is weer het positieve ervan.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het prachtig!! Alleen kan ik nooit meer iets vinden als ik opruim,..
    Wat een leuke foto van je in brei stand!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Joke, wat heb je ook een mooie stoel waar je nu in zit te breien. Hopelijk is alles weer snel begaanbaar, je hobbykamer is dat in ieder geval al, ziet er keurig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gezellige kamer heb je,dat is ook geen straf om er bezig te zijn:))
    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk knapt het weer snel op, hoewel een opgeruimde kamer ook wel wat heeft! Wat zien de mutsjes er mooi uit, zo op een rijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet je kamer er prachtig uit! Heel fijn om het allemaal weer eens op orde te hebben, denk ik.
    Na alle warmte van de laatste tijd hier Nederland, wordt het bij mij ook hoog tijd voor een opruimactie. Hadden wij ook maar eens zo'n onweersdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Johanna

    I hope your storm is over soon and the power comes back.
    Your craft room is lovely and so are the heats!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk zal het weer snel opknappen en kan je weer wat anders doen dan mutsjes breien, mij lukt het breien jammer genoeg niet meer, maar gelukkig zijn er nog genoeg andere hobby's over :-)

    Knuf
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vervelend dat weer. Maar je hebt nu wel een heel mooi opgeruimde kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grr nee dat weer is niet fijn. Klinkt ook wat angstig Joke. Je kamer opgeruimd is TOP! Wat zie ik daar voor mooie lamp op je bureau!!
    Nog even volhouden.
    Groetjes Aita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, je hebt wel een heerlijke kamer zeg. En zó netjes :) Leuk om even rond te kijken, Joke.
    Wel naar dat het weer helemaal omgeslagen is. We hebben toch ook heel veel mooi-weer foto's gezien... Maar gelukkig kun je ook handwerken zonder stroom. Aan de foto te zien heb je race-naalden hihi... het is er gewoon wazig van. En als je genoeg mutsjes hebt kun je altijd nog een trui voor Angus breien toch?
    Liefs van mij, en ik hoop dat het snel weer beter weer wordt.
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet die kamer er netjes uit!!!!
    Hopelik wordt het snel wat beter weer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke ruimte en zo netjes opgeruimd. Wat zijn die mutsjes toch leuk, zal gauw even wol halen, kan mijn moeder ze ook breien ;-)
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ben je toch een lekkere bezige bij, ondanks alles, en dat vind ik toch zo geweldig knap Joke! Sterkte daar met het noodweer en nu maar hopen dat jullie gauw weer droog weer hebben. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kamer heb jij toch. schitterend daar mag je trots op zijn.
    sterkte met dit slechte weer
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat valt niet mee zeg... maar wel heerlijk, zo'n opgeruimde kamer! En mooie breivorderingen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat valt niet mee zeg... maar wel heerlijk, zo'n opgeruimde kamer! En mooie breivorderingen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vervelend voor jullie. Maar gelukkig heb je genoeg hobby's die je wel kan doen. Dus het wordt niet vervelen.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bij alle vervelende dingen toch ook nog goeds. Een opgeruimde kamer, en weer een aantal mutsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je bent ook wel voorbeeldig hè! Beeldig in die stoel en een voorbeeld in het opruimen! Die stoel vind ik echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jammer dat slechte weer, dat is wel een abrupt einde van de zomer.
    Ik hoop voor je dat het snel opklaart.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk die opgeruimde kamer! En de mutsjes zijn prachtig! Ik hoop dat jullie nog een paar mooie weken krijgen voor het najaar begint!
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoe is het nu met het weer? alles weer normaal? Het heeft ook z'n goede kanten als je niet naar buiten kunt. Het ziet er weer keurig uit in je werkkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gossiemijne zeg, belachelijk dat weer. Heb je alweer stroom? Kun je alweer naar buiten?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Inderdaad wat een opgeruimde (werk)kamer, en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita