woensdag 21 augustus 2013

Een stukje verder...

om te leren weven. Een paar weken geleden heb ik op een loppis een kinder- weefgetouw gekocht, en gisteren was Margit hier en heeft me het een en ander uitgelegd, hoe of wat............

Nu dit is het resultaat.

Het zal bij kleine lapjes blijven, ik vind het leuk om te doen, maar niet verder dan dit......

Zaterdag ga ik naar de Filtmakerie in Kilafors om wat meer info te krijgen over al het Zweedse handwerk.

Ik probeer nog een beetje te genieten van de nazomer, vanmiddag naar mijn huisarts, die is eindelijk terug van 2 maanden vakantie! kijken of ik eens antwoord kan krijgen, en de medicijnen die ik nodig heb,

Tot gauw allemaal, groetjes Joke

15 opmerkingen:

Tilly zei

wat een leuke sjaal heb je geweven, mooie kleuren. Succes bij de dokter en geniet nog van het mooie weer. groetjes

Chris zei

Ik dacht al, een weefgetouw, zo'n groot geval, maar dit is natuurlijk leuk om het eens te proberen. Zo kan je van elkaar wat leren. Ziet er goed uit hoor. Wat ga je er mee doen?
Succes vanmiddag en verder een hele fijne dag met mooi weer. Dagdag, liefs van mij.

Amarins zei

Dat ziet er leuk uit. Lijkt me nog een hele klus. Groetjes, Amarins

Willy zei

Mooi Joke en leuk om te doen. Vele kleine lapjes kunnen weer een mooie plaid/wandkleedje vormen, maar een sjaal kan ook goed. Anne volgt nu een weefcursus van 20 uur, zal ze binnenkort ook wel een weefgetouw willen hebben ;)
Succes bij je huisarts.

Jane in Wales zei

Erg leuk om te doen, en je kunt van alles met die lapjes!

feltfree på Åsly zei

Het ziet er wel heel leuk hoor! Lieve groet Frederika

GRANNY'S HOUSE zei

Mooi Jookje, weer een hobby erbij ;-)

Groetjes
Ines

meggie zei

Wow, that's great Johanna!
Hope your visit to the doctor goes well.

Hannie de Beer zei

Leuk weefsel!
Sterkte voor morgen en hoop op succes!

Hermie zei

ooo wat ziet dat er mooi uit, lijkt me enig om zoiets te doen.

Ineke Hulzebos zei

Het zijn leuke probeersels, succes verder.
Hebben ze daar zo lang vakantie?
Succes bij de dokter!
Groetjes

tiny zei

Ziet er wel heel goed uit. Succes morgen bij de huisarts, hoop dat hij je nu eens echt kan helpen. Groeten Tiny

Kiekplaotiesenzo zei

Al een mooi resultaat Joke!! leuk en fleurig. ik heb het in het verleden ook aan weven gedaan en met plezier. groetjes.

Corina zei

ziet er leuk uit! ik ga je linkje ook nog even bekijken.

Our photos zei

Ziet er toch leuk uit!
Sterkte bij je dokter.
Groetjes, Sonnja