dinsdag 23 juli 2013

Samen een dagje opstap.........................

Het is raar weer op het moment hier, het begon koud gisteren, maar naarmate de dag vorderde werd het mooier en mooier, dus Angus en ik gingen op stap, eerst mijn ding en toen vogeltjes gaan kijken.

 We zijn naar Järsvö geweest (hier reportage op mijn Zweedse site). Stenegården is een van mijn lievelings- plekken , en elke jaar zie je de tuin groeien met nieuwe dingen, en er komen steeds nieuwe bij attracties.
 Zo nu ook een speciaal kinderdorp, waar ze van alles kunnen doen, er is een textiel stugan, en hout stugan, een teken stugan, waar ze de hele dag in door kunnen brengen...........
Moest af en toe even op onderzoek uit, en ik wou dat ik weer even kind kon zijn, wat was het leuke allemaal daar binnen, kon geen foto´s nemen, want overal waren kinderen aan het spelen.
Dit vind ik een leuke foto, want als je in het raam kijkt rechts, dan zie je Angus staan en een foto van mij nemen! (En zien jullie die tas over mijn schouder!! nu die gaat overal mee naar toen, die heeft Lida voor me gemaakt.)
De stugans waren gebouwd, volgens de Zweedse huizen, zoals het vroeger was ze waren schitterend.

Ook was er een kleine boerderij met dieren, en ja dan komt even het kind in me, en wilde ze voeren, wat een enige beestjes,  , voor mij een hele ervaring, had ze wel mee naar huis willen nemen, ook goed voor Angus had hij niet zo vaak de tuin hoeven te maaien! (smile)

En Hoera er was deze keer een loppis niet zo groot, maar heerlijk om weer even te kunnen snuffelen, moest me inhouden , want Ja Angus was erbij.
Ook in een van de gebouwen , bevind zich een kamer , zoals het er vroeger uit heeft gezien...

en het uitzicht daar is schitterend.

Het is jammer dat Angus erg ongeduldig is met dit soort dingen, en helaas begaf mijn camera het gisteren, dus weinig foto´s.


Ik wens iedereen een hele fijne week toe en allemaal sterkte met de warmte, hier is het nu aangenaam.

Liefs Joke






9 opmerkingen:

  1. Mooie reportage, ik herken dit met het geduld van de mannen. Maar omgekeerd is het net zo als we hun interesses gaan bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's van een heerlijk uitstapje. Bij ons is hetzelfde hoor, mannen zijn erg ongeduldig ;-)
    Hopelijk is de uitslag goed!Sterkte!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi uitstapje, en toch nog een loppis!
    Ja mannen ?...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Joke, het lijkt me erg leuk daar. Jullie hadden weer een heerlijke dag. Gezellig dat Angus ook mee was. Ja dat fotograferen kost nu éénmaal wat tijd. Kram!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig uitstapje en wat leuk wat je daar allemaal kan zien!
    Fijne dag, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dag hadden jullie. Hier is het werkelijk verschrikkelijk warm. We zitten binnen en aan uitstapjes durven we niet eens te denken. Laat staan te doen.
    Hoop voor je op een gunstige uitslag. Ska hålla tummarna!
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh meid wat leuk!! Ja dan zou ik ook best even kind willen zijn, niks mis mee. Leuk dat jullie samen op stap waren en dat Angus jou eens heeft gekiekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's lijkt me erg mooi waar jullie zijn geweest. Hoop dat je en goede uitslag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een mooi uitstapje, en Angus ongeduldig?? die heb ik hier ook Joke! Even, t mag niet te lang duren! hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita