vrijdag 12 juli 2013

Hebben jullie dat ook wel eens..................

dat je ergens bent, en dat je dan een stemmetje hoort, die zegt, sla die weg in! nu ik denk dat me dat gisteren overkwam, want ipv rechts af, sloeg ik links af!!! en kwam een nieuwe loppis tegen, en kijk eens wat ik daar vond...... voor nog geen €10..............................
 Dit schitterende tafelkleed, het is 1.70 lang en schitterend geborduurd......................
en dit borduurwerk, dit ga ik zeker afmaken........................
en toen zat er deze enveloppe in, ik probeer er achter te komen, van wanneer dit was, nog niet gelukt...............en daar kwam dit uit..................
daar stond in, dat dit een merkdoek is geïnspireerd naar een originele merklap van Anna Kristina Enlund uit Skaffarbo Garoenberg , geboren in 1828 en overleed in 1907.

en toen ik de enveloppe openmaakte kwam er dit uit.............. 
en daar bleef het niet bij, ik wil eerdaags aan wol borduren beginnen, maar aan het materiaal is moeilijk te komen hier, maar kijk eens..................
nu voorlopig kan ik voort........................

Fijn weekeinden allemaal,groetjes Joke

en nu even een vraagje, ik kreeg een mail van Ines met dit:
Dat erop mijn web-site reclame zit  maar ik zie niets, zien jullie wat!!!!!!!!

 Ze zaten bij de pagina reacties, maar daar zit nu andere reclame op, ik zou wel uitkijken met die reclames, want je hebt er zelf geen zicht op.







30 opmerkingen:

Irene zei

Een heel enkele keer heb ik dat ook en ik heb, net als jij, geleerd er naar te luisteren. Wat een schitterende koop heb je gedaan! Als dat garen om mee te borduren en dan ook dat schitterende kleed en het mooie borduurwerk.. Ik wil wedden, dat je stuiterend naar buiten ging. Gefeliciteerd met je aankopen!

ps ik zie geen reclame

quilting Jeannet zei

Wat een wilde bof allemaal Joke, dat heb ik nou nooit...*U*...Jij ook een goed weekend!

Ineke B zei

Prachtig allemaal! Het is in ieder geval bij de juiste persoon terecht gekomen want jij weet daar wel raad mee.

Op deze site ben ik nog geen reclame tegengekomen wel al op andere.

Wens jou een heel fijn weekend,

Liwfs, Ineke

Jeanny zei

Oooh Joke, dat heeft er speciaal voor jou gelegen, dat kan haast niet anders. Ik wens jullie ook een fijn weekend.
Liefs

ria vogelzang zei

Wauw! Wat een gelukje!
En dat stemmetje......; ja, die ken ik ook.... ;))
Zorgt soms voor de leukste verrassingen!
Geniet ze!!!
Oh, en wat betreft die reclames; daar had ik een tijd terug ook last van.
Er werd van alles in de reacties geplaatst. De enige manier om eraf te komen was de woordverificatie erop zetten.
Succes!

Hilda zei

Even kijken of google me er weer uit gooid

Marrie-jette zei

Wat een geluk!Heerlijk toch om zoveel materiaal te hebben?

Hilda zei

Snap er niets van zit ik een een heel verhaal te typen gooide google me er uit met oeps sorry. Dus nu even in het kort. Joke je hebt prachtige dingen ingekocht.Volgende keer ga ik met je mee :)

Lenie zei

Wat een mooie dingen heb je gescoord joke. Vooral dat borduurwerk prachtig. Zou ik zeker afmaken.
Ik zie geen reclames hoor.
Jullie ook een heel fijn weekend
Groetjes lenie

Hannie de Beer zei

Geweldig toch!
Het tafelkleed is Hardangerborduurwerk dacht ik? En dan die enveloppe met borduurwerk, is hier niet meer te vinden zoiets. Of je betaald er veel geld voor.
Een wel heel bijzondere dag was dit!

Tony zei

Hallo Joke, het is weer fraai.Dat was boffen met die merklap. Ik vind dat bos ook heel erg mooi.Over de wol. De Fa. Venne colcotton heeft hele mooie wol op klosjes, niet duur en erg mooi je kunt er mooi mee borduren.GroetenTony. PS ik zie geen reclame

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig Joke!!!!
Ik heb ook reclames als ik helemaal naar beneden scrol in mijn reacties, vanalles over platte buiken, ik vraag mij af of dat mag, ik heb daar nooit toestemming voor gegeven, ben bang dat het door google komt, heb hem net verwijdert, nu kijken of het werkt.

Jessie zei

Wauww wat een bofferd ben je, leuk om dit te ontdekken. Voorlopig kan je weer vooruit, geniet ervan!

meggie zei

Hello johanna

What fabulous finds! You will be busy all summer long with these beautiful designs (:

Aangenaam verpozen met Joke zei

De ene dag kom je met niets thuis en de volgende dag met een heleboel schatten. Die merklap met het patroon en dan dat bos. Prachtig, zou ik ook afmaken. Het lijkt wel of je nu net vond wat je nodig had. Geniet ervan, Joke

Gonny zei

Mijn gedachten was hetzelfde als Joke: de ene dag netjes zonder iets thuis gekomen en de andere keer.....
Aan de enveloppe zie je dat het een rembours pakketje is geweest maar de datum van de stempel is slecht te lezen. Wel leuk als je dat kunt achterhalen. Geen datum op de krant? Wel welke krant het is?
Leuk, spannend. Succes met alles!

Rian, zei

Dit is vast een beloning voor je zelfbeheersing bij de vorige loppissen, Joke. Wat prachtig allemaal. Geniet ervan!
Oh ja... ik zie niks bijzonders hoor.
Fijn weekend!

tiny zei

Geweldig!!! Dat is je beloning dat je de vorige dag je zo netjes gedragen hebt (lol). Geniet er van en we zien de vorderingen wat je er mee doet wel verschijnen. Ik zie trouwens geen reclame. Fijn weekend Tiny

Simonne Valenberghs zei

Dat is geluk hebben ik zou voor de loppis alleen al naar zweden komen
en ik zie ook geen reclame
groetjes en een fijn weekend.simonne

mieke zei

Waaauw, je hebt wel een flinke schat gevonden !
Veel plezier er van.
grtjs Mieke

Hermie zei

OOO, wat een gelukkie, daar wordt je wel blij van denk ik. Ik heb bij jou nog geen reklame gezien.

petronella zei

Schitterend! En nee, ggen reklame!

martine zei

Leuke rommelmarkten hebben ze in Zweden.
En reclame heb ik niet gezien.

Lida zei

Wat een geweldige vondst! Nu daar kan je echt van genieten en lekker met die mooie wol aan de slag! Geen reclame te zien bij mij en bij jou, dus misschien kwam het vanuit haar eigen pc!
Groetjes en een heel fijn weekend, knuffel
Lida

Guusje, zei

Wat een mooie vondsten heb je gedaan. Allemaal even mooi. En wat geweldig dat je wol hebt gevonden. Ben benieuwd wat je hiermee wilt doen.

Mon jardin en ik zei

Het moest gewoon zo zijn dat jij dit zou vinden. Wat een vondst. Helemaal te gek. En nu bij de juiste persoon..
Fijn weekend
Kram
Anje

Corina zei

Wat een heerlijke vondst! Dat lag duidelijk op jou te wachten!

Chris zei

Wat een schatten vond je daar in die Loppis. Vaker de andere kant afslaan hoor, haha. Vooral zo'n envelop er tussen, dat is gewoon spannend.
Ik zie geen reclame hoor.
Heel fijn weekend en een dikke knuf van mij.

Annelies zei

Wat heb je een mooie dingen gevonden !!
Ik zie geen reclame hoor.

ellen zei

goh, je bent weer met je neus in de boter gevallen!
ik heb nog nooit reclame bij je gezien.