zondag 2 juni 2013

Koffie koffie lekker bakkie koffie...............................

Op mijn 50ste, (dus dat is alweer 8 jaar geleden),kreeg ik van mijn vriendin Ellen,een pakketje van McKenna Ryan, om dit quiltje te maken.

Kwam er nooit van, maar nu ik even zonder energie zit, dacht ik ! weet je wat, ik ga hier eens aan beginnen, en voilà, hier is het dan.

Ik neem op het moment veel tijd voor mezelf, ben bijna of niet op mijn computer, het is de hele week schitterend mooi weer geweest, en de temp. heeft de 27gr al gehaald, dus langzamerhand komen de vitamientjes weer terug in mijn lijf.

Ik wil iedereen ook heel hartelijk bedanken voor al jullie lieve woorden, en dat heeft me de afgelopen welen veel steun gegeven, ik ben dan wel alleen hier, maar met jullie wensen, heb ik toch veel dames om me heen.

Afgelopen maandag ben ik naar de huisarts geweest, en stapel pillen en drankjes en zakjes mee naar huis gekregen, en morgen krijg ik de uitslag.

Fijne week allemaal, en ik kom alleen nog maar op lijn, als ik wat heb te laten zien, en of..............ik leuke dingen zie, tijdens mijn uitstapjes met Margit.

Plus dat ik af en toe weer wat ga werken op mijn Zweden site en natuurlijk de vogeltjes van Angus

Ik wens iedereen een hele fijne zomer toe.

Liefs Joke


22 opmerkingen:

Anita - Vlijtige Handjes zei

Dank je voor het bakkie koffie....smaakt heerlijk LOL.
Geniet van de zomer en pas op jezelf.
Groetjes Anita

feltfree på Åsly zei

Het is een heel mooi bakkie koffie geworden.
Groot gelijk dat je even aan jezelf wilt werken.
Ik wens je ook een fijne zomer toe.
Fijne zondag Frederika

AnitaS zei

Wat een schattig quiltje is het geworden. Het is hier nu ook mooi weer. Ik ben dus in de tuin.

Mon jardin en ik zei

Groot gelijk dat je jezelf de nodige rust en tijd gunt. Jammer voor ons ,dat wel. Mooi bakje koffie.of het lekker is is de vrag natuurlijk.
Kram
Anje

Irene zei

Wat een leuk bakjekoffie serveer je ons! Geniet vooral van het zonnetje, nu het er eindelijk is. Fijn, dat je merkt er energie van te krijgen. Het is toch ook echt zo, dat mensen na de winter weer opfleuren van buiten zijn en genieten van de zon. Ik ben ook erg benieuwd naar nieuwe foto's van Angus - die zijn zo mooi!

Tony zei

Hallo Joke, het is een lekker bakkie koffie.Geniet maar van het weer het is koud genoeg geweest in Zweden.Heel veel groetjes Tony

Chris zei

Wat een 'lekker' quiltje. Goed dat je het hebt afgemaakt, veel te leuk om ergens op te hangen. Dagdag.

Lida zei

Beter weer dan bij ons dus, geniet er maar van en wat een schattig quiltje! Knuffel
lida

Gonny zei

Ik heb er een lekker koffie-likeurtje bijgenomen.... Nee hoor, we hadden vandaag (helaas) een vergadering. Is het goed weer 'moeten' we binnen zitten :-(
Bij thuiskomst even (samen met de katten) in de tuin van het zonnetje genoten! Dan maar wat later eten. Net wat je zegt/schrijft: even wat energie/vitamine opdoen!!!

Grit zei

This looks fantastic.
Greetings Grit

zenuwpees zei

Je quiltje is prachtig groetjes Marie-Claire

Anje zei

Wat een superleuk Quiltje Joke en mooi gemaakt ook...
Heerlijk zo'n klein werkje om even bij te komen...
Pluk de zonnestraaltjes,
liefs van huis tot huis,
Anje.

quiltvitrine zei

Wat een schattig klein quiltje is dit. Het nodig je uit voor een bakkie troost.
Het is goed dat je tijd neemt voor jezelf. Dat heb je dan ook gewoon nodig, dus zeker doen. Ik hoop dat de pillen en drankjes en zakjes helpen en dat je weer iets opgeknapt bent. Veel sterkte toegewenst.
Groetjes, Renske

Corina zei

Leuk quiltje! Goed dat je tijd voor jezelf neemt, dat is zo belangrijk. Het lijkt wel of het bij jullie al beter weer is dan hier, maar hier beloven ze ook wat beter.

Tineke zei

wat een schattig quiltje...goed dat je het heb gemaakt want hij is te leuk om zo lang te laten liggen :)
pas op je zelf en neem je tijd
en hopelijk vallen de uitslagen mee..

Jeanny zei

Joke je quiltje is heel mooi!
Volgens mij is hier vandaag de zomer begonnen...., ssst niemand zeggen hoor...!
Liefs

Els zei

Prachtig quiltje heb je gemaakt!
Hopelijk valt de uitslag morgen mee! Voor jullie ook een fijne zomer.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lieverdje Jookje, lekker op je gemak en veel aan jezelf denken, als dat lukt ;-)
Wij beginnen hier ook eindelijk een zonnetje te krijgen.

Knuf
Ines

Kiekplaotiesenzo zei

Heerlijk weer bij jullie 27 gr. !!!! zal je goed doen Joke! geniet ervan en doe kalm an.

Miranda zei

Je hebt helemaal gelijk Joke...bij het lezen van jou kop dacht ik gelijk jaaaaa lekker!!! Wat heb je het leuk gedaan...altijd een leuk puzzelen met die lapjes...en geniet van het schitterende zomerweer...hier is het zwaar bewolkt en zit wederom met mijn fleece vest over mijn kleding...hopelijk krijgen wij eind van de wwk ook wat van dat zomersweer! Knuffels...

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een gezellig quiltje heb je gemaakt. Heel leuk om in de keuken te hangen. Geniet maar lekker van de zon. Ik hoop dat wij het ook binnenkort kunnen.
Groeten, Joke

mieke zei

Oooohhh, dat is een heel leuk quiltje.