donderdag 13 juni 2013

Deze ook nog even in elkaar gezet,............................

een klein quiltje of love..................

Ik heb ooit eens van iemand allemaal blokken gekregen, en daar heb ik in der loop der tijd allemaal quiltjes of love van gemaakt, . hij gaat in de doos Holland ..............goede doelen.
Gisteren voor het eerst naar de fysio geweest, een Nederlander die hier al meer dan 25 jaar woont, en die gelukkig verstand heeft van zijn vak.

Hij heeft alles eens bekeken, en aangekondigd, dat de behandeling waarschijnlijk de rest van mijn leven zal gaan duren, want omdat ik overal pijn heb, en dat heeft te maken met spieren en............ en omdat ik hypemobiel ben,zit alles vast, of los. Nu gaat hij daar aan werken, maar hij zei ook; ik begin bij de ergste plekken en dat is mijn rechterkant.

Helaas kan ik nog niet elke week bij hem terecht, want hij is zo goed, dat het moeilijk was om een gaatje in zijn agenda te vinden, maar heb nu weer 1 juli een afspraak.

Nu het begin is er.

Ook mijn huisarts belde me, ze vertrouwd die darmen toch niet , en heeft een scan voor me aangevraagd, maar wanneer dit gaat gebeuren!!geen idee, want we gaan naar de midzomer, en dan gaan vele ziekenhuizen dicht en alles draait half hier , alleen noodgevallen worden geholpen,

Welkom in Zweden, de zweden die niet willen werken tijdens de zomermaanden!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne dag allemaal groetjes Joke en helaas moet de computer en de telefoon eruit vandaag, onweer gevaar, en zoals jullie weten zijn we al een paar computers en telefoons kwijt geraakt op die manier met de bliksem inslag., maar des te meer kijk ik uit naar van de week, om bij iedereen weer gezelig langs te gaan en inspiratie op te kunnen doen.


17 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Gelukkig dat je een goeie fysio vond. Jammer dat het dan zo met pauzes moet.
Een leuk blok die je laat zien. Mooi die kleurtjes.
Hoop voor je dat eht onderzoek snel is, dan heb je het weer gehad.
liefs Frederika

Gonny zei

Een mooi fleurig quiltje geworden die zeker troost zal brengen bij de ontvanger!
Fijn dat je iemand hebt gevonden die je kan helpen maar jammer dat hij zo vol zit.
Een beetje raar, de winter zal met het donkere/sneeuw problemen geven maar nu met al het licht half draaien?????
Sterkte met alles!!!

mieke zei

Fijn dat je vertrouwen hebt in de fysio.
En Zweden die niet willen werken, dat kan ik me een beetje voorstellen, na zo'n lange winter.
Maar ZH op halve kracht, is natuurlijk minder.
grtjs Mieke

GRANNY'S HOUSE zei

Wat heerlijke Joke dat je zo'n goeie fysio hebt gevonden en ja dat je levenslang krijgt is ook niet zo vreemd.
Wat een luxe om zomers niet te hoeven werken.

Groetjes
Ines

Tony zei

Hallo Joke, fijn dat je een goede fysio hebt gevonden.Ik hoop dat het helpt.Wat raar dat die ziekenhuizen op halve kracht werken.In Nederland klagen ze altijd maar misschien is het hier nog niet zo slecht. Groetjes Tony

Janny de Roo zei

Eindelijk weer betere berichten, dat men iets kan verhelpen....

Hannie de Beer zei

Goede vooruitzichten, en hopelijk ook met de scan. Wie weet valt het allemaal mee.

AnitaS zei

Lief quiltje is het. Fijn dat je een goed fysiotherapeut hebt gevonden. Ik hoop dat het onweer snel voorbij is.

Anny zei

Leuk, al die goede doelenquiltjes, lekker kleurig... en je bent toch weer een stapje verder... als ik in een land woonde waar het 's winters koud en donker was werkte ik ook niet in de zomer... ;-)

Guusje, zei

Wat een mooie quilt en wat herkenbaar ik ben ook hypermobiel en ook bij mij zit steeds alles vast. Fijn dat de fysio je kan helpen want dat gaat je straks toch wat schelen.

Marion zei

Er wordt aan gewerkt en nu maar hopen dat je in de loop der tijd resultaat voelt.

Zonder compu is niet zo heel erg hoor het is maar voor een poosje.

Groetjes van Marion

Jeanny zei

Goed dat er iets aan gedaan kan worden en hopelijk heb je er iets aan. Mooi quiltje.
Lieve groet

jokie de beer zei

leuke quilt. Maar wat een toestand in Zweden dat ze daar maar half werken (kom je niet liever terug hier waar alles beter is geregeld?) maar wel fijn dat je een fysio hebt gevonden die naar wens is.

groetjes joke

miekenoor zei

Ik heb het nu 3x overgelezen, het staat er echt...in de zomermaanden sluiten de ziekenhuizen en doen ze alleen nood gevallen....WELKE GEK HEEFT DAT BEDACHT!?!

miekenoor zei

Ik heb het nu 3x overgelezen, het staat er echt...in de zomermaanden sluiten de ziekenhuizen en doen ze alleen nood gevallen....WELKE GEK HEEFT DAT BEDACHT!?!

S. Kaptein zei

Hoi Joke,

Prettig dat alles weer beter gaat, tja, je moet wat doorstaan in je leven... al is het maar zo'n bril, die toch belangrijk is, want het kijken naar wat dan ook moet goed zijn.

Leuke quiltjes, en wat een mooi borduurwerk toch weer... altijd bewondering voor je projecten.

Groetjes
Sylvia Kaptein

Hermie zei

wat fijn dat je een goede fysio hebt gevonden, geeft niet levenslang, als het maar helpt. Ik ga ook levenslang elke 14 dagen en het helpt en dat is het belangrijkste toch?
Wel balen dat de ziekenhuizen zo weinig doen in de zomermaanden