maandag 20 mei 2013

Vandaag word ik 58...

ik ben  in Holland  waar ik mijn verjaardag  (hoop) ik vier met familie en vrienden en morgen ga ik weer naar Zweden. Jullie zien Jookje is inmiddels een grote meid geworden.

Dit is de enige foto die ik heb van mijzelf toen ik 9 maanden was, op de arm van een buurmeisje Loes, in Amsterdam, in de Jacob van Lennepstraat! Wie weet herkend iemand zichzelf wel! want ik vraag me af! wat is er met haar gebeurt!
En dit ben ik toen ik een jaar of 4 was!! denk ik, bij mijn oma in de voorkamer.


Fijne dag allemaal groetjes Joke

55 opmerkingen:

  1. Happy Birthday. It has been a long time since we have communicated. I find that your last post was when we had to go to Buffalo, New York. I will write again soon. I hope your day is very special.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag en een goede reis terug morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie fotootjes heb je nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En leuk zo die oude foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd.
    Veel plezier vandaag met vrienden
    en familie.
    Fijn om dit feest in die kringen te
    kunnen vieren.
    Voor morgen alvast een goede
    reis naar huis toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd.
    Veel plezier vandaag met vrienden
    en familie.
    Fijn om dit feest in die kringen te
    kunnen vieren.
    Voor morgen alvast een goede
    reis naar huis toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag. En een goede thuisreis toe gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd.
    Een ontmoeting zat er wederom dit keer niet voor ons in, maar eens .............

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat! Een fijne verjaardag, en een goede terugreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag Joke. Een gezellige dag toegewenst. GroetjesTilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Jookje en dat je maar een hele oude meid mag worden :-))

    Knuf Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..en ik wens je een hele gezellige dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een fijne dag en een goede reis erna terug naar Zweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je een gezellige dag toe met je familie.
    Wat knus die foto bij oma met het gehaakte kleedje op tafel. Goede reis morgen naar huis.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik herken nog steeds je glimlach op die foto's. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt gehad en Angus is vast blij dat je terug komt. Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd en een gezellige dag!
    Goede reis terug naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joke van harte gefeliciteerd. Ik ben blij dat je de mogelijkheid had om naar Sittard te komen en heb echt genoten van je bezoek aan de Merklapperie.
    Ik wens je een fijne verjaardag en een goede terugreis naar Zweden.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. GRATTIS !
    Wens je een heel fijne dag en een goede reis naar Zweden.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd en een gezellige dag. grappig die grote pluk haar op je voorheeft, al een voorbode van je ponnie???(hoe schrijf je dat eigenlijk????)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met je verjaardag en maak er een bijzondere dag van.
    Wat een prachtig gehaakt tafelkleed ligt er op tafel op de tweede foto.
    Zo eentje ben ik nu aan het haken. Je ziet dat alles gewoon ooit weer in de mode komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Happy Birthday!!! Fijne verjaardag en nog heel veel fijne verjaardagen! Dikke knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst. En bovenal een goede terugreis voor jullie!!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een goede terugreis gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. !!!!!! G E F E L I C I T E E R D !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt al heel wat felicitaties binnen en die van mij kreeg je net via de telefoon! Maar nog een keertje: VAN HARTE!! En ook welkom thuis natuurlijk. Hoop dat je daar beter weer hebt dan hier! Schattige foto's Joke, gelukkig dat je die nog hebt. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een heel gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van HARTE GEFELICITEERD een fijn dag en nog vele jaren erbij!!!
    De twinkeling in de ogen was er met negen maanden en nu nog steeds:-)
    Een goede reis naar huis. De natuur zal er heel anders uitzien na een tijd van huis. Lekker genieten van al het groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van Harte Gefeliciteerd Joke en dat het maar een heerlijke verwendag voor je mag zijn.....
    Goede reis morgen en behouden aankomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd, Joke! Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. Goede terugreis. Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je verjaardag. En een hele fijne dag gewenst.
    En een goede terugreis naar Zweden.
    Daar is het beter weer dan heer. Dus geniet straks van het zonnetje.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. Goede terugreis.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Joke van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Goede reis terug naar Zweden morgen.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met je verjaardag en een goede reis terug.
    Groetjes, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte gefeliciteerd en een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd, Joke!

    Heb je een leuke en goede tijd in Nederland gehad?

    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Op de valreep: van harte gefeliciteerd met je 58ste, wat een jonkie nog.....! Goede reis terug naar Zweden.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, lekker naar het mooie weer en het vieren met je lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Joke, nog gefeliciteerd en nog vele fijne jaren erbij. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. beetje laat, maar alsnog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hay Johanna,

    Ik heb jouw blog gevonden, via het blog van
    Nellie's quilt hoekje..
    Wat een leuke blog heb je zeg.

    Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag,
    en ik hoop dat je een fijne tijd in Nederland hebt gehad.

    Ik wil je blog gaan volgen hoor.
    Ik hoop dat je ook eens bij mij op visite komt.

    Groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria....Hieperdepiep...Hoera!
    Van harte en een fijne dag! Liefs Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd. Leuke dag gehad ?
    Knuffel Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. twee dagen te laat, maar nog van harte gefeliciteerd!!! Een heel fijn en creatief nieuw levensjaar gewenst!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nog van harte! En een goede reis gehad? Het was weer leuk om elkaar even te zien!Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een beetje laat maar zeker heel erg gemeend. Alsnog van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren erbij gewenst. Wat een mooie fotot's.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Als nummer 53 wens ik jou ook nog vele creatieve jaren toe. Dat we nog lang van elkaar mogen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een beetje laat Joke, maar nog van harte gefeliciteerd. je ben t inderdaad een groot meisje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita