zaterdag 6 april 2013

Jonge kunstenaars uit Forsa, stellen hun handwerk tentoon in Järsvö Stenegården

Van de week ben ik een dagje met Margit naar Järsvö geweest , er was daar een tentoonstelling van jonge kunstenaars. Hun werk was weven, en handdruk werk. Was klein maar leuk om te zien.

Die dag onze ronde in Järsvö gedaan, de gebruikelijke loppis, de handwerk winkel , heerlijk geluncht, nog even langs de linnen weverij geweest, want na de verbouwing was ik daar niet meer geweest, en kon het niet meer terug, wat een schitterende dingen maken ze daar nu, de reis van HZG gaat daar langs, nu dames neem maar een dikke beurs mee,. Van de week zal ik daar een artikel over schrijven op mijn Zweeds site.










Sorry dat jullie weinig zien, of horen van me, maar iets houdt me bezig, en daar moet ik even in het reine mee komen. Ben druk aan het borduren, van de week laat ik jullie zien, hoever ik ben gekomen.

Fijn weekeinden allemaal, groetjes Joke

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag hebben jullie samen gehad. De tentoonstelling ziet er goed uit. Heel apart werk, maar bijzonder. Dan zie je dat stoffen en garens ook de jonge kunstenaars boeit. Neem gewoon even de tijd voor jezelf om in het reine te komen. Het borduurwerk krijgen wij vast later nog te zien.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer heel mooi uit . Altijd om zoveel verschillende kunstwerken te zien.
    Fijn weekend Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer een dagje uit was, dit handwerk is niet zo mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n lekker dagje is ook goed om de zinnen te verzetten. Terwijl je mooie dingen bekijkt en geniet van de gezelligheid met elkaar gaat je denkproces wel door. Vaak plopt de oplossing g dan ineens te voorschijn.
    Heel leuk om te werkte bekijken, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat we doen is hobby, geen verplichting... borduren, kunst bekijken, blog schrijven. Het 'gewone leven' gaat ook door en en dat vraagt soms ook zijn tijd en: Alles op zijn tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie werkjes Joke... geniet van je borduurtjes en lapjes en die innerlijke rust zal ook wel komen. Hou je taai! En hopelijk toch een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joke wat mooi. Gezellig dat jullie samen een dagje uit zijn geweest. Heb je gemerkt dat ik een foto van je blog heb geleend? ;) Hopelijk verder niets ernstigs met je. Kram,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuke dag geweest. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn wat van je te horen en wat een schitterende dingen hebben jullie gezien! Veel plezier met je steekjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Heeft de loppis nog wat opgeleverd?? Heel fijn weekend Joke en knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi weefwerk. Heerlijk zo'n dag er tussen uit. Heft en mens soms hard nodig zeker nu de winter zo lang duurt.
    Fijn weekend
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig die borduursels en vooral de weefwerkjes zijn schitterend!
    Volgens mij heeft Zweden veel te bieden op handwerkgebied?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en zo kleurig, wat zullen jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat laat je ons weer genieten.
    Rustig aandoen, je komt er wel uit.

    Knuf Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig een dagje uit.
    Aparte werken zijn het, volgens mij.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita