zaterdag 23 maart 2013

Ome Jan

Gisteren Ome Jan weer aan de gang gezet, en onderhand dat ik bezig was, nagedacht over de quilts voor goede doelen,

En dit is nu de oplossing......................................

 Nu ze gaan in een doos, komt er iemand langs die ze mee wil nemen, dan ga ze mee. Anders als ik een doos vol heb, en er is een instelling . zolang het een goed doel is, die ze wil hebben,  die mag me schrijven, en  die moet dan  (wel)de porto kosten gaan betalen, en mogen dan de quilts hebben.

Fijn weekeinden allemaal groetjes Joke ga Jan aan het werk zetten.

13 opmerkingen:

Tineke Bolleboom zei

Goeie oplossing Joke, ik heb hem net even zitten lezen, en hoop dat er iemand is die ze ophaalt!!!
Fijn weekend!
Tineke

Jessie zei

Compliment dat je zoveel doet voor het goede doel.Ben benieuwd of je er een oplossing voor vind!

mieke zei

Helemaal mee eens.
Goede doelen zijn leuk, maar als je vaak mee wil doen, kost het toch aardig wat geld.
Ik hoop voor je, dat er een vriendelijke toerist even op de koffie wil komen en ze mee wil nemen.
grtjs en een fijn weekend.

feltfree på Åsly zei

Wat een leuke borduursels.
Je hebt een prima oplossing gevonden zie ik. Top toch.
Fijn weekend Frederika

Hermie zei

GEWELDIG je borduurtjes, daar kun je een mooie quilt van maken hoor.

Gonny zei

Hej Johanna,
Willy maakte me attent op het feit dat je een doos naar Nederland wilt hebben. Ik ben al een poos niet op je blog geweest en had het dus niet gelezen. Wij gaan binnenkort naar Nederland en willen de doos voor je meenemen. Ik mail je later vandaag over de details.
Groetjes van Gon

Corina zei

wat een leuke borduursels en wat lief dat je ze aan een goed doel wilt geven. Vooral het borduursel linksboven... die moet ik ook maar eens maken...

baukje zei

Je hebt helemaal gelijk!

AnitaS zei

Ome Jan doet weer flink zijn best. Er komt vast wel een oplossing voor je quilts voor de goede doelen.

Janny de Roo zei

Zo komt er weer rust in dat koppie...goed voor een heerlijk weekend.....!
groetjes, Janny

Hannie de Beer zei

Goed bedacht!
Leuke etiketten voor een quilt of ander werk.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Ik zie dat er al een oplossing is voor je doos. Gelukkig, dan kan jij weer door met je goede werk. Leuke borduurtjes heb je gemaakt.
Groeten, Joke

Gera zei

Wat een geweldige borduursels!!

Groetjes, Gera