woensdag 13 februari 2013

Weer 4 nieuwe borduurwerkjes erbij

sinds ik beneden zit, doe ik veel meer, ik denk ook omdat ik de computer de computer laat,en er alleen nog maar s'morgens achter zit.
Dit word een kussen voor de vogel club



en dit zijn 3 nieuwe voor mijn Delfts blauw quilt.
Ik zit alleen me suf te piekeren, hoe ik het in elkaar zal zetten! en met wat voor kleuren, hebben jullie een idee!.

En dan voor de dames: ik zie vaak dat jullie dingen vragen, maar ik heb dan jullie E mail adres niet, vaak stuur ik een antwoord terug, via jullie bloggers E mail adres,maar ik weet nooit of dit aankomt!

Dames wil je wat weten, stuur me dan even een mail, ik wil jullie graag helpen, maar dat kan niet als ik jullie mail adres niet heb!

Zo ga weer verder met Ome Jan vandaag.

Allemaal een hele fijne dag groetjes Joke

32 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast en zeker een mooi kussen Joke. Ja de computer neemt veel tijd in beslag en vooral als hij in de buurt staat.

    Groetjes en fijne dag.
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurwerken. en jouw mails komen bij mij altijd aan. hoor, groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie borduurwerken. Je mail komt altijd aan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief vogeltje, maar mijn hart ligt toch bij het delftsblauw, wat een schitterende patronen!!!!!!!!!!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave vogel, maar ik ben echt helemaal weg van je Delfts blauwe borduurwerk en simpele effen blauwe blokken ertussen zullen je borduurwerk nog mooier uit laten komen en dat verdient het!
    Fijne dag, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke, ik ben meer van het bonte. Ik zou een klein rood ruitje nemen. Lijkt me leuk. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Delftssblauwe quilt klinkt goed en het borduurwerk is al prachtig.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie borduursels. Dat wordt een mooi kussen en een hele mooie quilt.
    Met deze borduursels kun je vele kanten op. Hollandse kleuren voor de shashings. Of trek het naar de blauwe tinten. Want bij deze borduursel krijg ik steeds het idee van de achttiende eeuw. Je weet wel, die mooie kastelen, sloten en herenhuizen. Daar passen deze heel mooi bij.

    Groetjes Marjolein uit Zoetrmeer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie borduurwerken heb je gemaakt,complimenten. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi, Joke, je Delftsblauwe borduurtjes! Dat wordt een prachtquilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie borduursels maakt omeJan. Wat heb je weer een hoop om te gaan doen. Wordt vast weer heel mooi.
    Fijne dag en
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ome Jan heeft het maar druk!! Haha, ja en je zult zelf moeten nadenken over de stofjes, je kunt er natuurlijk alle kanten mee uit! Ik probeer ook wel eens iets geks uit, er kan vaak veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie borduurwerken maar je met Ome Jan zeg. Als je de blauwe nu eens met creme blauw ertussen aan elkaar zet dat lijkt me er erg mooi bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Joke, wat prachtig weer, stuk voor stuk. Ik zou de deftsblauwe rustig houden, zodat de borduurwerken mooi er uit springen. Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je bent zo te zien heerlijk bezig. Wat wil een mens nog meer.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb jij een aardige Ome Jan...;o) helemaal leuk dat je dan nog iets anders doen kunt terwijl hij bezig is. Mooi hoor, dat Delfts Blauw! wat heb je lekker veel sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh JOke wat is dit toch prachtig allemaal. Hoelang doe je over 1 borduur werkje? ER gaan toch heel wat uurtjes in of lijkt dat zo?

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb je mailtje ontvangen. Maar 51 minuten ??????? Hoe krijg je het voor elkaar. (is dit dan met borduur machine?)

    groetjes joke
    ps voor het geval dat... mailvoorjou@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er weer prachtig uit. En lekker beneden blijven zitten. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is je Delfsblauw mooi!!! ik denk dat je het met een effen blauwe stof aan elkaar moet zetten of een blauw wit ruitje. Het kussens voor de vogelclub mag er ook zijn hoor, wat die Ome Jan van jou allemaal kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is die Ome Jan toch handig! Prachtig borduurwerk. Vooral het Delfts Blauw en dan vooral die met de vogels!
    Ik vind het ook zo fijn dat het nu overdag langer licht is. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer mooie borduursels! Wat het afwerken betreft: Ik zou het in blauwtinten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow joke, prachtig weer. Je mailtjes komen altijd keurig aan hoor.
    Ik zou de blauwen met smalle blauwe baantjes aan elkaar zetten. Ben heel benieuwd waar e voor kiest.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Admiring the time and effort you put into your site and detailed information
    you present. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material.
    Wonderful read! I've bookmarked your site and I'm adding your
    RSS feeds to my Google account.

    My web blog - consultoresmtt.hl141.dinaserver.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very soon this web page will be famous among all blogging and site-building
    users, due to it's pleasant posts

    my site; Rehouser.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. By puгgіng еνery possible dіetary neеd and whаt it" one step at a piece of research of Dr. Hoodia Gordonii cactus grow taller 4 idiots is evil. Having one cheat meal. This will help grow taller 4 idiots. Also enlist the help of the reasons kangaroos can go a long neck, and biscuits disappears after a long term. Your best approach of grow taller 4 idiots, but promptly stopped dropping pounds. 0+EDR, Intel 802.

    Have a look at my homepage http://growtallertv.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I like the valuable information you provide in your articles.
    I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I'm quite sure I will learn many new stuff right here! Good luck for the next!

    Also visit my homepage ... cost of A Root canall

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Woooooow De vogel en je tegeltjes zijn prachtig,gefeliciteerd Joke,groetjes van uit Belgie van Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita