zaterdag 23 februari 2013

Uitgepoetst !!!!!!!!!!

 ja en nee. Heb heel veel gedaan, elke dag wat, maar dan merk je dat je een groot huis heb. Plus dat ik alles moest doen wat Angus  normaal doet, sneeuw ruimen, en dat heb ik van de week wat gedaan, grrrr, hout halen, kachel aanmaken, Simba verzorgen, dan besef ik pas , wat Angus ´s morgens allemaal doet. En ik miste mijn kopje thee als ik uit bed kwam.

Angus is vandaag even thuis, ben aan de was voor hem, en morgen gaat hij naar Mora, en dan maandag doet hij de eerste race, Öppet Spår en dan volgende week zondag de grote Vasaloppet, maandag is even een training's dag voor hem zoals hij dat zelf zegt.

. Maar heb ook veel achter Ome Jan gezeten, een ding kan ik jullie niet laten zien,  want dat is een cadeau voor Chris, maar deze wel! dit zijn dingen die ik mee neem naar Holland en als ik bij iemand op visite ga, heb ik wat om mee te nemen.

En mijn Delfts blauw quilt komt er even niet, want 4 blokken gaan naar Ines, die momenteel even in de lappenmand zit, en die even een steuntje nodig heeft, dus als ik naar Holland kom, dan krijgt  ze ze, en ik moet een paar Delfts blauwe kussen voor mijn tante maken. Zo blijven we bezig.

Jullie zullen gaan merken dat ik minder op mijn blog ga komen, niet omdat ik dat wil, maar heb gewoon niets te melden, maar jullie zullen merken dat ik meer op mijn Zweden site ga zetten, dus ben je geïnteresseerd over hoe of wat in Zweden, kom daar dan langs.

Wens iedereen een heel fijn weekeinden toe groetjes Joke

Ps. overal zie ik weer Robots opduiken, wat ik heb gedaan is, dan alleen nog maar Google accounts kunnen reageren, en sinds dat heb ik geen spam meer, dames probeer dat is!

21 opmerkingen:

Rian, zei

Phoe, Joke... als ik me de foto's van Angus herinner van het sneeuwruimen, dan heb je alleen daaraan al je handen vol. En dan de rest nog... en toch nog tijd om mooie dingen te maken. Super! Ben helemaal benieuwd wat je voor Chris in de maak hebt. ( hihi, ben ook voor haar bezig met een verrassing)
Heb je een mailtje gestuurd, meis.
Dagdag
Succes voor Angus!

Jessie zei

Zo te zien heb je een actieve week achter de rug, ziet er mooi uit. Hier ligt ook sneeuw en het is behoorlijk koud, dus we gaan heerlijk handwerken!

AnitaS zei

Wat zal jouw huis weer mooi op orde zijn. Ja ongemerkt doen die mannen toch vaak veel voor ons. Fijn weekend.

GRANNY'S HOUSE zei

Vier!!!!!!!!!!! Daar maak je me heel blij mee en natuurlijk vreselijk nieuwsgierig ;-)

Hopelijk stopt het met sneeuwen en hoef je alleen nog maar een beetje te poetsen, hier begint het volgende week wat warmer te worden, ben zo aan de lente toe.

We gaan je lekker verwennen als je hier bent, beentjes omhoog en veel poes poes.

Toedels
Ines

Gonny zei

Ik zou bijna zeggen: kom hier ook gezellig langs want die Bless this Mess is hier ook zeer van toepassing.... Kopjes en borden zijn schoon voor gebruik maar verder wordt er "geleefd" in dit huis. Nee hoor, ook zonder zou je langs mogen komen maar ik woon niet in de buurt van Chris. Benieuwd wat je voor haar aan het maken bent.
De Delfts blauwe tegels komen wel weer. Het is zeker zo leuk om er andere mee blij te maken:-)

Tineke Bolleboom zei

Fijn weekend ook voor jouw vanuit een koud holland!
Tineke

Lida zei

Wat jammer dat je ons zo weinig kan laten zien, maar die Bless This Mess, vind ik ook helemaal geweldig!
Wens Angus succes van ons en doe lekker rustig aan en geniet van je steekjes, knuffel
Lida

Mary zei

Good luck to Angus. The embroidery you are doing is so cute. It has been snowing here. Miss the blue skies and blue ocean water and the warmth!

Jasmijn zei

Nou volgens mij heb je niet stil gezeten! Wat leuk dat je weer naar nederland komt. Ik ga zeker op je andere blok kijken.
Groetjes van ons allemaal

Monica zei

Hi hi, jouw huisje is lekker schoon en desondanks heb je ook nog tijd om te handwerken..

jokie de beer zei

Bless this mess ik vind het prachtig.
En ook ik ben niet altijd op blog hoor, ik kijk wel elke dag lekker bij anderen, maar ook ik heb niet zo veel te melden.
groetjes joke

Quibi zei

Wens Angus succes voor volgende week!

Tony zei

Hallo Joke, succes voor Angus en ik wil ook minder gaan bloggen. Groeten Tony

feltfree på Åsly zei

Je hebt het er maar druk mee.
Leuke werkjes die ome Jan maakt.
Angus succes met zijn sportieve prestaties.
Lieve groet Frederika

Guusje, zei

Wat ben je druk geweest. Ome Jan heeft ook hard gewerkt. Succes met alles want zo te lezen ben je nog wel even druk met van alles.

Chris zei

Snik, huil, snotter, mag ik niet eens mijn cadeau zien! En je maakt me zó nieuwsgierig, want deze is al zo leuk! Om Jan is een kei! Maar jij bent een wonder! Fijne zondag Joke en ik hoop dat Angus mooie sneeuw heeft morgen en dat het hem weer lukt! Dikke knuf!

IngridR zei

Ik kom even buurten bij je.En ook op de site van Angus. Die wilde ik aan mijn man laten zien, wat een mooie foto's maakt je man!
oh, je mag ook bij mij komen hoor als je in Holland bent. haha. Wat een mooi borduurwerk. jij en je machine zijn goede vriendjes.
Succes voor je man met de beide race's. En voor jou sterkte met sneeuw vegen. Ik heb vanochtend ook sneeuw moeten vegen, dun laagje...
Fijne zondag verder.

petronella zei

Jammer dat ik te ver weg woon om even langs te komen! Wat weer een leuke kadootjes heb je gemaakt! Succes verder met schoonmaak/opruiming! Lieve groet!

mieke zei

Ha, druk met cadoo's.
Sneeuw ruimen is zwaar werk hoor.
Vandaag in NL de hele dag sneeuw.
Maar de temperatuur gaat oplopen, het zal dus snel weg zijn.
grtjs Mieke

mieke zei

Succes voor Angus en jij sterkte met het alleen zijn en de thee en de sneeuw !

Hermie zei

wat een mooi werk heb je gemaakt met Ome Jan en wat ben je druk met alles.Sneeuwruimen is geen pretje voor je lichaam. Fijn dat je Ines de blokken geeft, ze kan inderdaad een opkikker gebruiken.