zaterdag 2 februari 2013

Aia Jüdes



Niet ver van mijn hotel, was deze tentoonstelling van Aia Jüdes, in de galerij van  Sebastian Schildt (web-site),
Een experimentele mode en kunstnijverheid projecten, van berkenschors. 

 De kunstenaar Aia Jüdes heeft in samenwerking met twee getalenteerde berkenschors handarbeiders
deze schitterende kunst , zoals handtassen en schoenen met hoge hakken in berkenbast, hand houtsnijwerk  en plantaardig gelooid leder uit Tärnsjö, gemaakt

  Sommig hout is bedekt met 23 karaats bladgoud.



 Het was enig om te zien., ben je in de buurt van de galerij ga er dan langs, want ze hebben elke maand wel een anderen tentoonstelling

Fijne dag allemaal groetjes Joke
 

13 opmerkingen:

  1. Heel apart om te zien. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder deze materialen voor de schoenen en tassen! Grappig om te zien. Een bruisende stad Stockholm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kunstwerken, die goed te gebruiken zijn. Wat biedt de natuur toch veel moois. En wat weten ze vooral in de Scandinavische landen daar toch goed gebruik van te maken.
    Fijne zaterdag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig om te zien, dank je wel, een heel fijne dag gewenst
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en wat heb je veel gezien in die paar dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, doe mij ook maar een tas.
    bedankt voor het delen van de foto's. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, doe mij ook maar een tas hoor! Die vind ik echt mooi. De schoenen/laarzen, tja, hoe moet je daar nou mee lopen? Meer zitten en pronken, denk ik. Wel heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laarzen zijn prachtig om naar te kijken maar lopen denk ik ho maar. Voor een tas ben ik wel te vinden ze zijn echt mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel apart. Een leuke manier om deze materialen te verwerken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie moderne manier van werken met näver.Het is zo bruikbaar en het blijft zolang mooi.Die tas vooral is een plaatje.
    Fijn weekend
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel apart. Mooie handtas. Ben wel benieuwd hoe de schoenen dragen !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita