zaterdag 12 januari 2013

Hoe zag ik eruit toen ik 21 was

Ik zag bij een paar dames! foto´s verschijnen  uit hun jonge jaren!
Dit is bij mijn ouders thuis.

Dit waren mijn slanke jaren,ik was toen heel ziek geweest, het kwam er jaren later dan ook weer snel aan.

Ik handwerkte toen al veel, maar! ik moet toegeven, dat ik toen meer genoot van mijn  leven in Spanje, waar ik jaren heb gewoond.

Ik weet wel, dat ik nog elke dag, dat leven mis, de warmte, de vrolijkheid! maar ach, gelukkig hebben we dromen om op terug tekijken.

Fijn weekeinden allemaal groetjes Joke

38 opmerkingen:

Quibi zei

Leuk, zo'n foto van vroeger

Gerda Hartman zei

Joke, wat een enige foto! En ja, het gewicht, dat speelt ons op den duur allemaal parten ;-). Fijn weekend.

Guusje, zei

Wat een leuke foto.

Balsemien zei

Hoi Joke, Wat een leuke feestelijke foto zo bij de kerstboom...

Corina zei

Leuke foto, leuk om ook eens voorbij te zien komen.

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie foto van een mooie meid en wat een verschil van temperatuur, ach wie weet in een ander leven ;-)

Groetjes
Ines

Simonne Valenberghs zei

Mooie foto is dat,en bij mij zijn er ook kilo's begekomen hoor.
Groetjes en nog een fijne dag.

Beertje Zonn zei

Leuk om je ook zo te zien!
Groetjes BZ

feltfree på Åsly zei

Leuke foto Joke,
Dat is wel een verschil in Spanje wonen of in Zweden.
Groetjes Frederika

tiny zei

Wat een leuke foto, en inderdaad je herinnering blijft. Al is het verschil tussen Zweden en Spanje wel heel groot. Fijn weekend Tiny

betty prins zei

Ja, met zo'n foto komen al die herinneringen weer boven. Wel een erg sfeervolle foto!

Anoniem zei

Leuke foto Joke daar bij de kerstboom.
Bij mij zijn er ook kilo's bij gekomen hoor.Mijn trouwjurk was maat 36 en nog te ruim.Moet je nu zien! Een stevige bruidsmoeder in mei bij een slanke dochter-zucht.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe-wit en zonnig

wilma oud zei

Wauw chique hoor al dat zilver en ja, die kilootjes, dat hebben we allemaal. Mooie foto en je bent nu nog mooi. Groetjes Wilma

KijkDaarIs zei

Wat zie je chique uit!!..en zo lek een foto bij de Kerstboom..
Gezellig overal die jonge blommen foto's
Fijn weekend

Chris zei

Wat een chique Joke! Helemaal in stijl. Mooie meid hoor!
Ik vind het enig al die foto's van jullie van toen. Ik moet toch ook eens gaan zoeken ..... Fijn weekend!

Anita - Vlijtige Handjes zei

Je bent miet echt veranderd. Ja ouder maar dat zijn we allemaal. Je woont nu wel in het uiterste met alle sneeuw.
Fijn weekend.

foekie's fashion zei

Leuke foto hoor en wat een mooie haren. Groetjes van Joke

Lida zei

Leuke foto en sjiek in die mooie japon! Maar je toet is nog steeds hetzelfde! Knuffel
Lida

Janny de Roo zei

Dergelijke foto's heeft iedereen natuurlijk wel en de meesten van ons zijn ook gevulder geworden. Misschien dat deze crisisjaren ons weer tot de normale proporties kunnen brengen. Verder sluit ik mij bij bovenstaande dame aan hoor....!

Ineke Hulzebos zei

Prachtige foto!!!

Jeanneke zei

Aaaaach, wat léúk, Joke!
Zo slank als ik was op die brug in Trondheim, ben ik ook allaaaaang niet meer, natuurlijk!
Heerlijk om al die foto's te zien.
Fijn weekend en groetjes,

Jeanneke.

sylvia zei

wat een prachtige foto, en toen waren we allemaal slank!! Ik denk dat er nog maar weinig slanke dennen van toen over zijn!!
groetjes, Sylvia

Willeke zei

en niet te vergeten.....Mooie foto's!
Wat waren we een knappe meissies he? grinnik.

groetjes,

Annelies zei

Een hele leuke foto !

Monica zei

Super leuk, niet alleen de foto, maar ook de herinneringen die hier boven komen

Martine zei

Leuke foto en wat zag je er mooi uit.

quiltlodge gerda zei

Ha Ha, grappig dat heel veel blogsters met weemoed terug denken aan hun mooie figuurtje van toen. Je had trouwens behalve dat mooie figuur ook prachtig haar zeg. Groetjes

Mon jardin en ik zei

Wat een leuke foto Joke. Wat waren we jong en slank in die tijd. Ik moest zelfs op dieet om aan te komen.Wat een verschil om van Spanje via de UK in Zweden terecht te komen. Gek hè, maar ik mis de zweedse winter (en zomer ook trouwens)Zo hebben we allemaal wel iets om van te dromen.
Fijn weekend
Kram
Anje

Antje uit Urk zei

Wat een prachtige foto, en zo'n mooie jurk!
groetjes,

Hannie de Beer zei

Een mooie opname van je! Ik denk dat we allemaal veranderen naarmate het ouder worden, en niet altijd zoals we graag willen? Maar terug zou ik niet willen,Ik heb niet zo'n hele mooie herinneringen.Zoals het nu is vind ik het prima, ondanks teveel aan pondjes.Koester in ieder geval je mooie herinneringen!

Tilly zei

Leuke foto Joke, en de herinneringen blijven. groetjes

baukje zei

Wat zie je er prachtig en feestelijk uit op die foto. Ik heb ook net geplaatst en wat een leuk initiatief.

marga zei

Wat een mooie dame met een prachtige jurk.
Nu misschien niet meer zo slank maar ach bij ons allemaal is er in de loop van de jaren wel iets van gewicht aan gekomen.
En alles gaat misschien niet zoals je je hebt voorgesteld maar probeer er van te genieten en dromen mag hoor.
Groeten
Marga

Inge zei

Superleuk, Joke, mooie meid in een prachtige kerstjurk!

Marjan zei

Wat een leuke foto, Joke!

Kiekplaotiesenzo zei

net wat Lida zegt: je gezicht is nog steeds hetzelfde !!!! Een warm land zou denk ik beter voor je gezondheid zijn, toch? groetjes van Diny

mieke zei

Leuke foto en mooie lange haren.

Tony zei

Hallo Joke, Prachtige foto en mooi haar. We moeten allemaal inleveren als we ouder worden en "wijzer".Groeten Tony