vrijdag 18 januari 2013

Beertje Zonn

vanmorgen, kreeg ik een leuke mail binnen van Sonnja, weten jullie wel! die lieve dame die al die beertjes maakt voor zieke kindjes in Afrika.
 Sonnja schreef: Joke kijk even op mijn website , en ja ,dan word je nieuwsgierig, ze heeft logje, vandaag gewijd aan Angus en mij, ik werd er helemaal stil van. Dank je wel lieve Sonnja.
 Sonnja wijdt haar leven, helemaal om beertjes te maken voor deze kindertjes, per jaar maakt ze er 365. Ik bewonder Sonnja daar heel erg voor, want ondanks dat Sonnja zelf ook niet altijd lekker in haar vel zit, geeft ze niet op, en denkt aan deze kindertjes, die door een beertje van haar, een stukje vreugde in hun leven krijgen.
de dozen staan klaar
en bij aankomst worden ze meteen opengemaakt
en uitgedeeld, en kijk eens dames wat een stralende gezichtjes
Ik hoop dat heel veel kindertjes in de toekomst , van Sonnja nog zo een lief beertje krijgen en nog heel veel vreugde zal geven

Sonnja je bent een moordvrouw,

Liefs Joke

9 opmerkingen:

  1. Ik heb net de krant gelezen en dan vraag je je af hoe zit het toch met ons mensen? Maar als ik dan dit blogje lees denk ik het zit ook nog wel goed.
    Geweldig al die mooie beertjes en mutsjes. Ik las afgelopen week in onze krant dat hier in de stad er ook een lagere school bezig is met het breien van mutsjes o.m. om de kinderen te leren iets voor anderen te doen.
    Goed gevoel toch.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zowel jij als Sonja hebben heel wat kinderen blij gemaakt, je verdient dus deze aandacht meer dan wie ook! Fijne dag,
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie verdienen beide een ontzettende dikke knuf en een lintje!!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is dan eens zeer goed nieuws in de krant! Geweldig wat jullie doen,dat mag wel eens in de krant !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie link, ik heb het met plezier bekeken en gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's heb je op je blog geplaatst.
    Dank je wel

    Beertje Zonn en Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk nu hebben jullie allebij een blog over elkaar geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi dat jullie daarin staan. Ik heb al eens stof gedoneerd voor de beertjes ik vind het zo'n geweldig doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik kijk ook vaak naar haar lieve beertje. Ik vind ze enig en ik vind het geweldig knap dat ze er steeds maar mee door gaat. Lief dat je zo over haar schrijft!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita