woensdag 5 december 2012

Theedoeken en handoeken gemaakt op de borduurmachine.

Deze 2 handdoeken en kaart heb ik gemaakt voor mijn kapster die ging trouwen.
Al deze handoeken hebben inmiddels een tehuis gevonden bij vrienden.

Ook deze theedoeken hangen bij vrienden in hun huis!

Al deze theedoeken hebben inmiddels een tehuis gevonden bij familie en vrienden.
en deze zijn naar de vogelclub loterij gegaan en hangen inmiddels bij iemand in de keuken.
 Fijne dag allemaal groetjes Joke











11 opmerkingen:

Annelies zei

Wat heb je toch veel mooie en leuke dingen gemaakt Joke.
Fijne dag !

GRANNY'S HOUSE zei

Mooi Joke, bij mij hang er ook een van jou mooi te wezen :-)

Groetjes
Ines

Ansje zei

Wat een moooie creaties Johanna! Je machine heeft overuren gemaakt!
Groetjes Ansje

Berkeboom zei

Wat zien ze er stuk voor stuk prachtig uit. Groetjes Gré

Tineke Bolleboom zei

Wat een mooie spullen maak jij, je kunt je creatieve ei er goed in kwijt wat je maakt, helemaal leuk, ik ga je volgen, Tineke

Simonne Valenberghs zei

Dat zijn mooie handdoeken vooral die met de paardjes ,op die paardjes ben ik een beetjes verliefd,hihi,,,groetjes en een fijne dag van simonne

Guusje, zei

Wat zijn ze allemaal mooi.

Ineke B zei

Ze zien er prachtig uit! Slaap jij nog wel eens? Je hebt al zoveel prachtige dingen gemaakt!

Die dalapaardjes vind ik in alle uitvoeringen prachtig!

Fijne dag, Ineke

feltfree på Åsly zei

Wat een mooie borduursels zeg,
. Lijkt me heerlijk zo'n borduurmachine. Moesten niet zo duur zijn.
Jij hebt hem erg veel gebruikt zo te zien.
Fijne dag Frederika

Tony zei

Hallo Joke, de kunt wel leuke dingen maken met de borduurmachine.De paardjes en het bloemenkind is leuk'Groetjes Tony

miekenoor zei

Zeg Joke, laat jij je borduurmachine 's nachts ook doorwerken ofzo??? Wat zijn ze allemaal prachtig!