maandag 17 december 2012

Mijn spelden kussens

dit zijn wat spelden kussentjes die ik gemaakt heb voor vrienden,
 maar in de loop der jaren heb ik ook mooie spelden kussentjes van dames gekregen en dat wil ik even delen met jullie, en waar ik heel zuinig op ben en heel trots,
Deze heeft Chris voor mij gemaakt.
Deze kreeg ik van Marjan
Deze heeft Jessie voor mij gemaakt
Deze heeft Corrie W voor mij gemaakt.
Deze heeft Hilda gemaakt.
Dit spelden kussentje is nog van mijn Oma geweest.
2 hebben er inmiddels een nieuw tehuis gevonden, een staat erbij Chris en de anderen staat bij Corrie
en dit is mijn laatste aanwinst.
 Fijne dag allemaal groetjes Joke



24 opmerkingen:

Tony zei

Hallo Joke, wat leuk al die speldenkussens. Ik zal ze van mij ook eens fotograferen. het houten eendje is ook super.Groeten Tony

Corina zei

speldenkussens blijven ook leuk hè?

AnitaS zei

Daar is dus het kussen van Chris naar toe gegaan. Ze zijn allemaal leuk. Mooie verzameling.

Ineke B zei

Leuk al die speldenkussens! Het blijft leuk om te maken, vind ik.

Fijne dag, Ineke

Willy zei

Mooi Joke. Fijn dat je er ook één van je oma hebt. Fijne dag, kram

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een mooie, leuke en lieve speldenkussens, vooral die waar je een schaartje en klosjes in kan doen.

Groetjes
Ines

Tineke Bolleboom zei

Wat veel moois laat je ons zien, ziet er leuk uit, vooral die van oma!
Fijne dag verder
Tineke

marga zei

Ha Ha jij hebt volgens mij voor iedere klus een speciaal kussentje.
Het zijn stuk voor stuk schatjes.
Groeten
Marga

Lida zei

Leuk om al die kussentjes te zien en wat heb jij mooie gemaakt en die van Jessie is echt beeldschoon! Fijne dag, knuffel
Lida

Mon jardin en ik zei

Wat een leuke en mooie kussentjes.Vooral die van Jessie is een juweeltje.Zonde om spelden in te steken.
Kram
Anje

Bed, breakfast en quilts zei

die eend is geweldig!

jokie de beer zei

Wat heb je toch veel prachtige dingen Joke. Wanneer gaat je museum open? Het is zo leuk om te zien.
groetjes joke

Jessie zei

Leuk om je speldenkussen verzameling te zien en die van mij ertussen te zien liggen.
Fijne dag!

Marjolein Ztm zei

Wat een ontzettend leuke speldenkussentjes. Gewoon zonde om te gebruiken. Lekker van genieten en regelmatig aaien.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

PS. Heb je mijn nieuwe blog al gezien. Moet nog veel uitzoeken, maar het begin is er.

ria vogelzang zei

Die zijn echt heel leuk!!! Het lijkt me genieten om ze één voor één in handen te hebben en te bedenken wat hun verhaal is.... Prachtig!
Liefs, Ria.

Marion zei

Oooo die met die kleine klosjes garen vind ik helemaal geweldig en het eendje, wat een poepie!!!!!

Lieve groetjes van Marion

Kiekplaotiesenzo zei

Een prachtige collectie! Dat stoeltje met roze kussentje vindt ik het mooist. gr.Diny

feltfree på Åsly zei

Ook die zijn weer allemaal even mooi. Wat ben je toch een bezige bij.
Groet Frederika

Chris zei

Enig, zo'n verzameling. Ik was mijn foto van het kussentje en mapje van Marjan kwijt, heb het dus van jou gekopieerd. Dagdag.

Hannie de Beer zei

Heb je nooit genoeg speldenkussens! Pas op dat je jezelf niet prikt?

petronella zei

Leuke kussentjes hoor! En ik was dus niet de enigste die al een vermoeden had waar Chris haar kussentje gebleven was! Haha! Groetjes

Lenie zei

Prachtige speldenkussens Joke.
Een genot om naar te kijken.

Groetjes Lenie

mieke zei

Die van Jessie is heel mooi.
De oudjes zien er ook leuk uit.
En je laatste aanwinst is ook heel leuk.

jolie zei

Wat een leuke verzameling.