dinsdag 4 december 2012

Dit zijn kussens die ik heb gemaakt met

de borduurmachine.
Deze is gegaan naar een meisje dat ziek is, zag dat op de  site van Gera staan, en dacht, laat ik haar een beetje opvrolijken.
Een van deze 2 is gegaan naar Chris, de anderen dat weet ik niet meer!!!

Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin Gun

Deze 2 heb ik gemaakt voor de loterij van de vogelclub.

Deze 3 kussens heb ik gemaakt als kerstcadeaus voor vrienden hier in Zweden.
Deze 2 liggen bij mijn moeder.
 Fijne dag allemaal groetjes Joke






14 opmerkingen:

  1. Hallo Joke,Het is wel mooi zo'n borduurmachine en de kussens zijn prachtig. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hier zijn ook weer juweeltjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw Ome Jan is goed bezig geweest, wat heb je er toch al veel mee geborduurd! Echt te gek die kussens, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zo'n ome jan die dat allemaal maken kan.
    Oeps ik lijk sinterklaas wel.
    Maar ze zijn mooi hoor Joke want al doet de machine het werk ook jou handen moeten daarvoor aan de slag.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heb je wel een mooi overzicht. Mooie kussens allemaal hoor en blije gezichten erachter. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel fijn, zo'n borduurmachine,maar ik zag er ook met al die fijne kruisjes die je maakte,knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig overzicht Joke. Fijn dat je met ome Jan zulke bijzondere ontwerpen kunt maken. Fijne dag, kram

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor met de borduurmachine! En dan gecombineerd met mooie stofjes! Je bent een kei! groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent een heel erg veelzijdig mens. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat veel kussens heb je gemaakt. Ze zien er allemaal even mooi uit.

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik weet wel waar dat andere kussen naar toe is gegaan. Naar mij!!!! Ze liggen alletwee bij mij te pronken. Heb ik even geluk!
    Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kussens maak je. Jij maakt veel mensen blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kussens zijn het. Chris boft maar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita