woensdag 12 december 2012

Dit zijn al mijn kruisteekjes borduurwerkjes

Dit is mijn Francien katten alfabet
Deze heb ik bijna af,
Deze heb ik gemaakt voor mijn ouders
Deze 3 hangen bij mijzelf
Deze heb ik cadeau gegeven aan mijn nichtje Nicolette
Deze heb ik weg gegeven!!
Deze heb ik gegeven aan mijn nichtje nicollete
Deze hangt bij mijn vriendin Lyn in Schotland
Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin Catahrien in Schotland



Deze heb ik zelf nog
Deze heb ik ook zelf nog
Kaarten gemaakt voor dames
Deze heeft mijn moeder
Deze heb ik gemaakt voor een loterij
Ook deze zijn terecht gekomen op een loterij
Deze heb ik gemaakt voor mijn ouders als kerstkaart
De hierboven borduurwerkjes zijn AA´s die ik voor dames heb gemaakt
  Zo dit zijn al mijn kruis-borduurwerkjes bij elkaar

Fijne dag allemaal groetjes Joke





























23 opmerkingen:

  1. wat heb je toch een hoop gemaakt.
    Ruim de schuur op en maak een museum!!

    gr ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke, wat heb jij een hoop gemaakt.Ik vind die notenkraker heel erg leuk.Dat merklapje van de Amisch is ook schitterend. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelofelijk zo veel als jij al gemaakt heb, en wat leuk dat je overal fot0's van hebt gemaakt dan kun je toch nog eens zien.TOP
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige dingen komen hier voor bij zeg, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joke, een prachtig overzicht weer. Je zult er vast nog wel één vergeten zijn. De AA die je voor mij hebt gemaakt was toch ook in kruissteekjes geborduurd? Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooooveel steekjes ik weet even niet wat ik zeggen moet.
    Fijne dag.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om dit allemaal te zien en dan ook bekende borduurwerken te zien,die ik ook heb gemaakt.
    Heb pas de laatste tijd foto's gemaakt van m'n werken.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb de indruk dat katten een belangrijke rol spelen in je borduursels.Wat goed dat je overal foto's van hebt. Ik heb nooit iets gefotografeerd en nu het makkelijk digitaal kan vergeet ik het meestal.
    Fijne winterdag.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allemaal mooi. Maar de tweede van boven vind ik de allermooiste. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig Joke, vooral om ze allemaal bij elkaar te zien. Die ene met die kat helemaal bovenop liggend, vind ik geweldig! Iets voor Simba.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog meer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel steekjes.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je toch moie dingen gemaakt, het kattenalfabet ligt bij nog half afgemaakt in de kast, en alas ik dit nu zie, denk ik vooruit aan het werk.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat eengeweldige collectie! Er zitten veel juweeltjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar zitten een paar hele leuke tussen.
    Je bent een echt ' handwerkmonster' !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nr.22 maakte je voor mij en die hangt nu even niet, omdat het prikbord weer opnieuw moet worden opgehangen, maar hij ligt wel klaar! Ze zijn prachtig en ik denk dat je nog veel meer hebt gemaakt, dank maar aan de mooie kaart die je mij stuurde, maar dat was dus Hardanger! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel borduursteekjes zitten er in al je borduurwerken.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jeetje zeg wat veel, en dat je alles nog hebt bewaard. Erg mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige borduurwerken en zo veel !! Je kunt inderdaad wel een galerie beginnen om alles te laten zien. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita